دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور گفت:معتقدم هر قدمی که برادران و خواهران گرامی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن برمی دارند حکم "جهاد فی سبیل الله" را دارد .

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس آیت الله "مرتضی مقتدایی" دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور در حاشیه دیدار با سردار معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اگر امروز شاهد ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هستیم، بخش مهمی از این نعمت بزرگ مربوط به تلاش‌ها و زحمات نیرو‌های انتظامی در جای جای میهن عزیزمان است.

 
وی افزود: نیرو‌های پلیس از اول انقلاب خدمت امام (ره) رسیدند و حمایت خود را از انقلاب اعلام کردند و بعد هم در دوران دفاع مقدس حضور یافتند و تعداد زیادی از آن‌ها در راه حفظ امنیت این نظام به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 
آیت الله مقتدایی با اشاره به قدردانی جامعه مدرسان حوزه‌های علمیه از خدمات نیروی انتظامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال انقلاب، گفت: ما خدمات این عزیزان را ارج می‌نهیم و امیدواریم که همان توفیقی که تا حالا داشتند، ادامه داشته باشد و بتوانند این نظام را به فضل پروردگار به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) برسانند.
 
وی، در خصوص مهمترین دستاورد پلیس پس از انقلاب، اظهار داشت: به عقیده من اینکه نظام جمهوری اسلامی با توجه به توطئه‌های متعدد دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی به مرز ۴۰ سالگی خود رسیده می‌تواند، مهمترین دستاورد برای نیروی انتظامی کشور محسوب شود.
 
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور، در ادامه به توطئه‌های متعدد دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: اینکه تمامی این توطئه‌ها خنثی شده و نتوانستند جلوی ۴۰ سالگی نظام را بگیرند نشان دهنده حمایت خداوند از این نظام است و امیدواریم این حمایت پروردگار که به برکت ایستادگی، ایثار و فداکاری مردم ایران تا کنون انجام شده، ادامه داشته باشد.
 
وی حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حمایت آن‌ها از نظام را باعث بیشتر شدن حمایت خداوند از این نظام عنوان کرد و اظهار داشت: ان شاءالله به برکت همین وحدت اسلامی خداوند هم حمایتش را ادامه می‌دهد و این نظام به دست مبارک امام عصر (عج) خواهد رسید.
 
آیت الله مقتدایی در خاتمه گفت: معتقدم هر قدمی که برادران و خواهران گرامی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن برمی دارند حکم "جهاد فی سبیل الله" را دارد چرا که به فرمایش رهبر معظم انقلاب حضور مردم در این راهپیمایی دشمن شکن خواهد بود. 
 
انتهای پیام/م 
 

دیداردبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور با فرمانده انتظامی استان اصفهان

برچسب ها: 22 بهمن 97 ، حوزه علمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.