نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت:حضور پرشور مردم در راهپیمایی، پیام روشنی به تحریم کنندگان ایران دارد.

مشارکت مردم از دستاورد‌های انقلاب استکمال دهقانی، نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزدگفت:  با تبریک ایام دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: نماد‌ بارز مشارکت سیاسی، مردم سالاری و دخالت مردم در امور کشور ، رای دادن و مشارکت در انتخابات است.

دهقانی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت مردم که خود نوعی مشارکت و همبستگی به حساب می‌آید و حضور مردم در خیابان‌ها و حمایت از نظام و مجموعه‌ی این حرکات از چشم جهانیان دور نیست و همه این همبستگی‌ها مشارکت مردم در امور داخلی را بیشتر جلوه می‌دهد.

وی بیان کرد: هر چقدر مشارکت در انتخابات و راهپیمایی‌ها قوی‌تر باشد دولت‌ها متوجه می‌شوند که باید مطالبه مردم هم مورد رسیدگی قرار گیرد و این نشان از دموکراسی به عنوان یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

دهقانی افزود: مشارکت مردم نشان دهنده‌ی حمایت از انقلاب, نظام و دستگاه‌های اجرایی و همچنین پیامی به دولت ها و کسانی است که کشور ما را تحریم  و جلساتی در سطح بین المللی با هدف ناامیدی و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی برگزار می‌کنند.

وی افزود: مشارکت مردم هر سال بیشتر از سال قبل است و شکوه و عظمت این راهپیمایی از راه‌های مختلفی به افکار عمومی جهان منتقل می‌شود و فرصتی به وجود می‌اید که مجموعه مدیران با توجه به دستاورد‌های خوبی که در طول انقلاب داشته ایم بیش از پیش برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/ص

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار