مربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: اهمیت بازی‌های باشگاهی را درک می‌کنیم، اما غیبت بازیکنان در اردو برای تیم امید مشکل ساز است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهراب بختیاری زاده مربی تیم ملی امید فوتبال کشورمان درباره برگزاری اردوی جدید تیم ملی فوتبال امید ایران بیان کرد: این اردو چهار روزه است اما به دلیل اینکه باشگاه ها روی بازیکنانشان حساب کرده اند بسیاری از نفرات دعوت شده به اردو در تمرینات ما شرکت نمی کنند. کادرفنی تیم امید اهمیت بازی تیم های باشگاهی و برنامه ریزی سرمربیان آنها برای استفاده از بازیکنانشان را درک می کنند اما به هر حال باید تیم های به شکلی تیم امید را نگاه کنند که ما هم در این اردوهای ۳ تا ۴ روزه از تمام نفرات استفاده کنیم.

او ادامه داد: غیبت بازیکنان در تمرینات تیم امید برای ما مشکل ساز شده است و امیدوارم همه شرایط برای اینکه تیم بتواند در مرحله اول انتخابی المپیک کیفیت خوبی از خودش نشان بدهد در اختیار داشته باشیم. چنین امری هم مستلزم اینست که تمام بازیکنان در اردوهای کوتاه مدت حاضر شوند در غیر این صورت کار کادرفنی تیم ملی امید سخت می شود.

مربی تیم ملی فوتبال امید ایران درباره ناراحتی زلاتکو کرانچار از غیبت بازیکنان در اردوی تیم ملی امید گفت: همیشه گفته ام و باز هم می گویم باشگاه ها به دلیل اینکه فوتبالیست ها در آنجا تولید می شوند و تلاش می کنند مردم از فوتبال لذت ببرند اهمیت زیادی دارند اما تیم های ملی از باشگاه ها مهم تر هستند و باید نگاه حرفه ای تری به آنها شود. تیم ملی امید نیاز به توجه بیشتری دارد.

بختیاری زاده درباره ارزیابی اش از آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: ابتدای فصل گفتم استقلال نیاز به جذب ۳ تا ۴ بازیکن باکیفیت دارد که اکنون چنین نفراتی جذب شده اند. نفرات خارجی هم که به استقلال آمده اند در بازی با پیکان عملکرد خوبی داشتند و امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.


بیشتر بخوانید:

۱۰ بازیکن کرانچار پا به توپ شدند/ غیبت چهاراستقلالی در تمرین

تمرین شاگردان کرانچار در پک


انتهای پیام/

اظهارات بختیاری زاده درباره تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار