نتایج تازه‌ترین نظرسنجی حاکی از آن است که اکثریت مردم انگلیس از تعویق در اجرای برکسیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) استقبال می‌کنند.

نظرسنجی: ۵۳ درصد انگلیسی‌ها از به تأخیر افتادن برکسیت استقبال می‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج تازه‌ترین نظرسنجی نشان می‌دهد که ۵۳ درصد انگلیسی‌ها معتقدند خروج کشورشان از اتحادیه اروپا که برای بیست و نهم مارس امسال پیش بینی شده است، باید به تعویق بیافتد و دولت انگلیس بار دیگر درباره شرایط خروج از اتحادیه اروپا با سران این اتحادیه وارد مذاکره شود.

در این نظرسنجی که توسط موسسه «بی ام جی ریسرچ» به درخواست روزنامه ایندیپندنت صورت گرفت، ۴۹ درصد سوال شوندگان اعلام کردند برکسیت سخت یا همان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون انعقاد توافق با بروکسل یک فاجعه اقتصادی خواهد بود، اما ۲۸ درصد از مردم انگلیس نظر متفاوتی داشتند.

نمایندگان پارلمان انگلیس پانزدهم ژانویه توافق نامه امضا شده میان ترزا می‌ و سران اروپا را درباره برکسیت رد کردند. استفن بارکلی، وزیر امور برکسیت در کابینه انگلیس قرار است دوشنبه یازدهم فوریه با میشل بارنیه، مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در مسئله برکسیت دیدار کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار