ستاد مبارزه با مواد مخدر با اعلام آمادگی شرکت در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

فراخوان ستاد مبارزه با مواد مخدر براي شركت مردم انقلابی در راهپيمايي 22 بهمنبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ستاد مبارزه با مواد مخدر با اعلام آمادگی شرکت در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در اطلاعیه ستاد مبارزه با مواد مخدر آمده است: دهه فجر آیینه تبلورگر درخشش خورشید اسلام و انعکاس آن بر ملت غیور ایران بود، ملتی که گوش به فرمان رهبر بیدار و فرزانه خود سردمداران و سرسپردگان حکومت ستمشاهی را از این سرزمین بیرون راند تا ایران عزیز روشنایی وحدت و یکپارچگی را تجربه کند.

امروز در چهلمین بهار انقلاب اسلامی، عصر جدیدی از دشمنی و توطئه استکبار جهانی علیه ملت بزرگ ایران در حال رقم خوردن است، در این شرایط حساس، راهپیمایی حماسی یوم‌الله ۲۲ بهمن، تجدید میثاق ملت بزرگ ایران با ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و حمایت و همراهی همه جانبه با نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی است.

ستاد مبارزه با مواد مخدر از گروه‌ها، اقشار مختلف مردم، تشکل‌ها، دانشجویان، دانشگاهیان و نخبگان برای حضور در این همایش عظیم ملی دعوت می‌نماید چرا که این حضور حماسه آفرین می‌تواند نمایشگر وحدت آحاد ملت سربلند ایران و مصداق پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تجدید میثاق با خون شهدا باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار