شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، از مردم استان برای خلق حماسه عظیم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

دعوت برای خلق حماسه عظیم در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری، با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم برای خلق حماسه حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

«یوم الله بیست و دوم بهمن، نقطه اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت چهار دهه از انقلاب اسلامی است. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایه نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایه یأس و ناامیدی است.

اینک در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی و در سالی که با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده همچون سنوات قبل سیمای شهر‌ها و روستا‌ها در سراسر استان شاهد برپایی اجتماع عظیم مردم، و برپایی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن است که به صورت یکپارچه و همزمان، در سراسر استان برگزار می‌شود.

روز ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ همه دنیا شاهد خواهند بود که همزمان با خیابان‌های شهرکرد، میادین اصلی و مسیر‌های اعلام‌شده تمامی شهرها، مردم گرانقدر ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هر دین، قوم و نژادی همه یک صدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان دعوت می‌نماید تا بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و آمیخته با بصیرت خود در صحنه آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، «شکوه وحدت و همبستگی، حضور ملی، عزت و عظمت و اقتدار» خویش را به نمایش گذارده و با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدا و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تجدید بیعت نمایند.»
 
گفتنی است: راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از ساعت ۹:۳۰ صبح فردا دوشنبه ۲۲ بهمن ۹۷ و همزمان با سراسر کشور، در ۲۶۴ نقطه استان چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود.

انتهای پیام/ش

نمایش شکوه وحدت و همبستگی در ۲۲ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار