نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جمع کارکنان اداره کل اطلاعات گفت: انقلاب اسلامی ادامه آرمان‌های فاطمی و همه انبیاء است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در جمع کارکنان اداره کل اطلاعات گفت: امام خمینی (ره) یکی از فرزندان حضرت فاطمه زهرا (س) است که فرمودند: انقلاب اسلامی را به همه جهان صادر می‌کنیم و تا بانگ لا اله الی الله و محمد رسول الله در تمام جهان طنین نیفکند، مبارزه هست و هر جا که مبارزه هست ما هم هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: این‌ها آرمان‌های امام راحل هستند که با آرمان‌های فاطمی هماهنگی دارد و نشان می‌دهد انقلاب اسلامی ادامه آرمان‌های فاطمی و همه انبیاء است.

وی اضافه کرد: پیوند انقلاب اسلامی ایران با نهضت اباعبدالله الحسین (ع) پیوند خورده و خاستگاه انقلاب ما، عاشورای امام حسین (ع) است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه برخی می‌گویند دوست و دشمن وجود ندارد و می‌توانیم با آمریکا و غرب مذاکره کرده و تعامل کنیم، گفت:: آن‌ها خط و رسم قرآنی و موضع‌گیری انبیاء (ع) و ائمه اطهار (ع) که در طول تاریخ بر علیه دشمنان خدا بوده را نادیده می‌گیرند و قرآن این را هیچگاه نمی‌پسندد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با طرح این سؤال که چگونه می‌شود کافران و ایمان آورندگان با یکدیگر جمع شوند؟!، گفت: خداوند می‌فرماید بى گمان، سرسخت‌ترین مردم را در دشمنى با کسانى که ایمان آورده‌اند، یهودیان و مشرکان خواهى یافت، اما با این وجود برخی صحبت از مذاکره به میان آوردند و می‌آورند.

وی افزود: برخی می‌خواهند مرز‌هایی که خدا قرار داده و انبیاء و ائمه اطهار (ع) حفظ کرده اند را بشکنند و هیچ مسلمانی نمی‌تواند آن را بشکند، مگر آن که مرتد شده و از اسلام خارج شود.

نماینده، ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی هیچگاه آسیب نخواهد دید، گفت: انقلاب اسلامی کار خود را انجام خواهد داد و اگر لیاقت نداشته باشیم پای انقلاب اسلامی بایستیم، از همراهی با اسلام و انقلاب محروم می‌شویم، اما اسلام و انقلاب هیچگاه از حرکت باز نمی‌ایستد.

امام جمعه قزوین ادامه داد: نادیده گرفتن مرز‌های مشخص، مسلّم و محکمات دینی و قرآنی خطراتی است که انقلاب را تهدید می‌کند و باید این تهدید‌ها را جدی گرفته و لیاقت حفاظت و حراست از انقلاب را در خود حفظ کنیم.

وی در ادامه گفت: ترک امر به معروف و نهی از منکر، نفاق و فتنه، نبود صداقت، دنیا طلبی، خوشگذرانی و رفاه طلبی از آفت‌هایی است که انقلاب را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/ک

دیدار کارکنان اداره کل اطلاعات با امام جمعه قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.