استاندار سمنان در پیامی از همه آحاد مختلف جامعه، هم استانی‌ها، جریان‌های سیاسی، دلدادگان انقلاب و آموزه‌های دینی دعوت کرد تا در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمنتاریخی با وحدت، برابری، انگیزه و قدرت حضور پیدا کنند.

پیام دعوت استاندار سمنان جهت شرکت همه ی آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در پیامی به مناسبت فرارسیدن چهل‌سالگی انقلاب و مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از همه آحاد مختلف جامعه، هم استانی‌ها، جریان‌های سیاسی، دلدادگان انقلاب و آموزه‌های دینی دعوت کرد تا در این روز تاریخی با وحدت، برابری، انگیزه و قدرت حضور پیدا کنند.

وی همچنین در این پیام همچنین با ابراز اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نسبت به سال‌های گذشته تفاوتی اساسی دارد و این تفاوت در این است که دشمنان نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران، جنگی تمام‌عیار را علیه ما طراحی کردند، افزوده است: متأسفانه با اعمال تحریم‌ها، دشمن دنبال تشدید مشکلات اقتصادی است و اگر بتواند با این عملیات روانی بین مردم اختلاف ایجاد و مردم را مأیوس کند، موفق می‌شود و آن‌ها دنبال این موضوع هستند .

استاندار سمنان تصریح کرد: با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به‌طور وسیع، همه‌جانبه و با ندای همه اقشار جامعه به‌عنوان ید واحده به دشمنانمان پیام محکم خواهیم داد و مردم در این راهپیمایی مثل سال‌های قبل شرکت می‌کنند.

آشناگر در خاتمه با بیان اینکه مردم و همه دلدادگان نظام و انقلاب و ارزش‌های این انقلاب بزرگ باید با هر جریان فکری و سیاسی باانگیزه و انرژی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند تا دشمن از رسیدن به اهداف خود مأیوس شود، افزود: حضور در این مراسم باشکوه پاسخ کوبنده برابر عربده‌کشی آمریکا است و این بار نیز با مشارکت گسترده در این روز مهم دشمن را از رسیدن به اهداف خود مأیوس خواهیم کرد.

انتهای پیام/ گ

دعوت استاندار سمنان از مردم استان جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار