مسابقه عکاسی "‌چهل‌قاب" همزمان با راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت مسابقه عکاسی با عنوان "چهل قاب" را به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن ماه برگزار می‌کند.

پلیس در چله انقلاب، حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ و نماد‌ها و پرچم‌ها در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از جمله محور‌های تعیین شده این مسابقه عکاسی است.

علاقه‌مندان تا ۲۶ بهمن فرصت دارند ۳ اثر منتخب خود را به همراه مشخصات فردی و شماره تماس برای شرکت در مسابقه ۴۰ قاب ارسال کنند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به ادمین کانال فراخوان در پیام‌رسان سروش به نشانی policegilan@ و یا از طریق پست الکترونیک به نشانی gilan.social@police.ir ارسال کنند.

از نفرات نخست تا سوم این دوره از مسابقه عکاسی به‌صورت ویژه تقدیر به‌عمل می‌آید، علاوه بر این به ۱۰ نفر از منتخبان جوایزی به رسم یادبود تقدیم می‌شود.

به نفر نخست مسابقه عکاسی چهل‌قاب یک لوح تقدیر به همراه ۷۰۰ هزار تومان وجه نقد، نفر دوم لوح تقدیر به همراه ۵۰۰ هزار تومان و به نفر سوم لوح تقدیر و ۳۰۰ هزار تومان وجه نقد اهدا می‌شود.

آثار برگزیده این مسابقه در تاریخ ۲۹ بهمن ماه معرفی و از نفرات برتر تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/ع

انتشار فراخوان عکس " چهل‌قاب" در گیلان

برچسب ها: 22 بهمن 97 ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.