فرمانده انتظامی املش از شناسایی و دستگیری عاملان قتل مادر و دختر در روستای کهنه گوراب خبر داد.

دستگیری قاتلان مادر و دختر املشیبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ قاسم جانعلی پور، فرمانده انتظامی املش گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر قتل مادر و دختری در یک منزل مسکونی واقع در روستای کهنه گوراب این شهرستان، ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه، جسد دو زن ۷۰ و ۳۱ ساله که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بودند، مشاهده شد.

فرمانده انتظامی املش اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه قتل و انجام تحقیقات میدانی، شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ جانعلی‌پور با بیان اینکه ماموران انتظامی با استفاده از شگرد‌های پلیسی و تعقیب سرنخ‌ها ۲ متهم سابقه‌دار را در این پرونده شناسایی کردند، گفت: با هماهنگی قضایی طی یک عملیات متهمان در مخفیگا‌هشان دستگیر شدند.

وی افزود: در بررسی فنی پلیس قاتلان پس از مواجهه با دلایل و مدارک موجود، به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتلان در تاریخ ۱۸ بهمن ماه پس از تاریک شدن هوا با صورت پوشانده شده در حالی که مقتولان در خواب بودند، برای سرقت وارد منزل آن‌ها شدند، گفت: پس از ورود متهمان به منزل، مادر روستایی متوجه حضور آن‌ها شده و اقدام به برداشتن پوشش چهره یکی از قاتلان کرده و او را مورد شناسایی قرار داد که بلافاصله با ضربات چاقو قاتلان به قتل رسید.

سرهنگ جانعلی‌پور بیان کرد: بر اثر سر و صدای ایجاد شده دختر ۳۱ ساله از خواب بیدار و قاتلان او را نیز به قتل رساندند و پس از سرقت مقداری طلاجات و مبلغ یک میلیون تومان وجه نقد از منزل خارج شدند.

وی با اعلام اینکه متهمان ۲۴ و ۳۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: نیروی انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی، اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی موجب رعب و وحشت مردم شوند.

انتهای پیام/ع

دستگیری قاتلان مادر و دختر املشی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.