هزار ۶۰۰ سبد کالا به مناسبت دهه فجر بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نکا توزیع شده است.

حسین بریمانی ورندی، رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان نکا در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: سبد کالا از سوی ستاد احسان و نیکوکاری شهرستان بین مددجویان توزیع شد.

وی با بیان اینکه پنج واحد مسکونی به ارزش حدود ۲۵۰ میلیون تومان نیز به مددجویان این شهرستان تحویل داده شد، افزود: تا پایان سالجاری ۱۰ واحد مسکونی دیگر نیز به مددجویان تحویل داده می‌شود.

بریمانی توزیع بیش از ۳۰۰ دستگاه آبگرمکن و بخاری گازسوز و ۵۰ دستگاه لوازم زندگی شامل یخچال، ماشین لباسشویی، جارو برقی و اجاق گاز بین مددجویان این شهرستان به مناسبت دهه فجر را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد نکا دانست و گفت: این لوازم بین مددجویان سه روستا که به تازگی از نعمت گاز برخودار شدند، توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد نکا با اشاره به افتتاح دو طرح اشتغال زا به مناسبت دهه فجر در این شهرستان افزود: این طرح‌ها در بخش پرورش طیور و دامداری با حدود ۸۰ میلیون تومان تسهیلات آغاز بکار کرد.

بریمانی گفت:۱۷۵ طرح اشتغال زا از ابتدای امسال تاکنون در بخش‌های خدماتی، صنفی، صنعتی، کشاورزی و دامپروری برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی نکا اجرا شده است.

انتهای پیام/ک



اهدای سبد کالا به مددجویان نکایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.