نیرو‌های مسلح کشور با تکیه بر توان داخلی به قدرتی دست یافتند که در تولید تجهیزات دفاعی خودکفا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام فاطمیه و سالروز عملیات غرورآفرین والفجر هشت دومین یادواره ۲ شهید گمنام و ۷۴  شهید شهر رستمکلا در تکیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم حسین یاسینی رئیس دفتر ارتباطات مردمی فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: تجربه سخت تحریم‌ها باعث شد نیرو‌های دفاع مقدس اعم از سپاه و ارتش در کنار هم تلفیق شوند و تجهیزات و فناوری‌های جدیدی را تولید کنند که در دنیا کم نظیر است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی از همه دوران‌های سخت عبور کرده و به دستاورد‌های بزرگی رسیده است، گفت: امروز جوانان ما تجربیات پیشکسوتان را کنار هم قرار داده اند و تجهیزات بسیار منحصر به فرد ساختند.

رئیس دفتر ارتباطات مردمی فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به مشکلاتی که دشمنان برای کشور ایجاد می‌کنند، گفت: این دشمنی‌ها هر چه قدر بیشتر باشد ملت را مقاوم‌تر می کند.

وی خطاب به جوانان تاکید کرد: قدر این انقلاب و دستاورد‌های آن را بدانید و متوجه باشید که این انقلاب به آسانی بدست نیامده است و خون هزاران شهید به پای درخت انقلاب ریخته شده است.

فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی نیز در این مراسم حضور داشت.

انتهای پیام/ک


توانمندی بی نظیر ایران در ساخت تجهیزات دفاعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.