دستیار سابق رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد «جو بایدن» بیشترین شانس را برای شکست دادن دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ دارد.

جو بایدن بیشترین شانس را برای شکست ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ داردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «کریس کریستی» دستیار سابق دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد «جو بایدن» معاون سابق باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین این کشور بیشترین شانس را برای شکست ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ دارد.

کریستی که سابقا فرماندار ایالت نیوجرسی بوده، درباره بهترین نامزد احتمالی حزب دموکرات در انتخابات سال ۲۰۲۰ گفت که او «جو بایدن» است، کسی که ترامپ باید بیشترین نگرانی را درباره او داشته باشد.

فرماندار سابق ایالت نیوجرسی افزود: به نظر من یکی از کسانی که رئیس جمهور بیشترین ترس را درباره او خواهد داشت، جو بایدن است. دلیل آن این است که بایدن می‌تواند به اوهایو، پنسیلوانیا، ویسکانسین و میشیگان برود و رأی‌های آن‌ها را برای خود جذب کند.

براساس نظرسنجی اخیر «یو اس‌ ای تودی» و دانشگاه «سوفولک» که از میان ۶۸۹ نفر برگزار شد، بایدن محبوبترین گزینه برای نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری است. ۵۳ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند از نامزدی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری هیجان‌زده می‌شوند در حالیکه تنها ۷ درصد چنین حسی را نسبت به هیلاری کلینتون، نامزد شکست‌خورده حزب دموکرات در انتخابات سال ۲۰۱۶ داشتند.

نیویورک تایمز چندی پیش در مطلبی نوشت گزارش‌ها حاکی از آن است که دونالد ترامپ، معاون سابق باراک اوباما را خطرناکترین رقیب خود در انتخابات ۲۰۲۰ می‌داند. به نوشته این روزنامه، رئیس جمهور به طور ویژه بر روی بایدن و الیزابت وارن، سناتور دموکرات ایالت ماساچوست به عنوان چالش‌های احتمالی از سوی دموکرات‌ها در انتخابات سال ۲۰۲۰ متمرکز شده است. ترامپ در حالی نگران حضور معاون سابق باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ است که بایدن هنوز تصمیم قطعی خود را برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۲۰ اعلام نکرده است.

در نظرسنجی‌هایی که تاکنون انجام شده، بایدن از نظر میزان محبوبیت به طور مداوم پیشتر از ترامپ و دیگر رقبای دموکرات برجسته خود قرار گرفته است. ان بی سی نیوز اخیرا در مطلبی نوشت: بایدن مسلما بزرگترین امید حزب دموکرات در انتخابات سال ۲۰۲۰ است.

انتهای پیام/

جو بایدن بزرگترین امید حزب دموکرات در انتخابات سال ۲۰۲۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
آمریکایی ها هر یکی بدتر از دیگری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
آمریکایی ها هر یکی بدتر از دیگری. اگر اظهار دشمنی با ایران و دفاع از صهیونیست ها را نداشته باشند اصلاً به عنوان گزینه هیچ یک از احزاب آمریکایی تأیید و معرفی نمی شوند. مرگ بر آمریکا شیطان بزرگ.
آخرین اخبار