زمان و مکان راهپیمایی۲۲ بهمن در بندرعباس و شهرستان‌های استان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،زمان و مکان راهپیمایی۲۲ بهمن در بندرعباس و شهرستان‌های استان اعلام شد.

حجت الاسلام ارجمند رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مسیر راهپیمایی در بندرعباس از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۲۲ بهمن از بلوار ساحلی از مسجد علی ابن ابیطالب (ع) تا پشت استانداری قدیم، سخنران این مراسم امیری معاون پارلمانی ریاست جمهوری است.

وی افزود: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در میناب از چهار راه بسیج میدان ولایت تا بلوار ساحلی، در رودان از میدان جمهوری تا مسجد جامع و در سیریک از میدان ناخدا تا مسجد جامع صاحب الزمان ازساعت ۹ صبح است.

 در جاسک راهپیمایان از میدان امام خمینی به سمت میدان شهدا راهپیمایی می‌کنند.

مسیر راهپیمایی در بشاگرد نیز از میدان شهدا تا میدان ولایت ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان‌های حاجی آباد ساعت ۹ صبح از چهار راه کمیته امداد تا بوستان دولت، بستک ساعت ۸ صبح از میدان دفاع مقدس تا فرمانداری و بندرلنگه هم ساعت ۹ صبح از میدان آموزش و پرورش تا پارک کوثر است.

حجت الاسلام ارجمند گفت: راهپیمایی در جزیره قشم ساعت ۹ صبح از مقابل ناحیه مقاومت بسیج تا اسکله شهید ذاکری، بندر خمیر ساعت ۹ صبح از کلانتری تا مسجد علی ابن ابی طالب، پارسیان ساعت ۹ صبح از بخشداری مرکزی تا ورزشگاه تختی و ابوموسی ساعت ۱۰ صبح از حسینیه ولایت تا مسجد جامع امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: زمان و مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر چارک ساعت ۹ صبح از گلزار شهدای گمنام به سمت مجتمع فرهنگی حضرت، ولی عصر، رودخانه ساعت ۸:۳۰ از آموزش و پرورش تا میدان شهدای گمنام، و در توکهور و هشتبندی ساعت ۹ صبح از بخشداری تا مسجد جامع هشتبندی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در جزیره هرمز از ساعت ۹ صبح از میدان شهدا تا مسجد جامع اعلام شده است.

مردم رویدر از مدرسه زینبیه تا سه راه درمانگاه ساعت ۹ صبح و مردم شهر فین هم از میدان معلم تا ورزشگاه از ساعت ۹ راهپیمایی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مسیر راهپیمایی در بخش فارغان ساعت ۹ صبح از بانک کشاورزی تا امام زاده رکن الدین، سندرک ساعت ۹ صبح از فرهنگسرای امام علی (ع) به سمت مسجد جامع و در تازیان بالا ساعت ۹ صبح از دو راهی کوه گنو تا گلزار شهدای تازیان بالا برگزار می‌شود.

حجت الاسلام غلامعلی ارجمند افزود: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در جناح ساعت ۹ صبح از سه راه مسجد جامع تا دبستان توحید، تخت از ابتدای بلوار اصلی تخت تا مسجد فاطمیه تخت ساعت ۹ صبح و در احمدی هم از یادمان شهدا تا دبیرستان عفاف از ساعت ۹ اعلام شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: زمان و مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیکاه ساعت ۹ صبح از بخشداری تا حسینیه پاکوه، بلبل آباد بشاگرد ساعت ۹ صبح از بوستان غدیر تا حسینیه آزادی، و در گوهران ساعت ۹ صبح از روبروی مجتمع بهزیستی تا مسجد امام خمینی است.

حجت الاسلام ارجمند گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در گافروپاراموند ساعت ۹ صبح از بخشداری تا مجتمع رضوی، بخش بمانی ساعت ۹ صبح از بانک ملی تا اسکله صیادی، شمیل بالا ساعت ۹ صبح از روبروی مدرسه شهید چمران تا مسجد ابالفضل و بندزرک ساعت ۹ صبح از میدان امام حسین (ع) تا گلزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

وی افزود: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در دهنهو ساعت ۸:۳۰ صبح از مسجد صاحب الزمان تا امامزاده سید حاضر، سرخون از گلزار شهدای گمنام تا میعادگاه معلم شهید علی عبدی زاده ساعت ۹ صبح و در شمیل از مسجد انصار تا گلزار شهدا ساعت ۸ صبح است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: زمان و مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در جغین ساعت ۹ صبح از حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) تا مسجد بعثت سرخدان، حسن لنگی ساعت ۸:۳۰ صبح از مسجد امام علی (ع) تا مسجد صاحب الزمان، در سیرمند ساعت ۹ صبح از جنب درمانگاه تا ورودی محله شهرک روحانی و در چاخرک ساعت ۹ صبح از مدرسه علامه امینی تا امام زاده شاه معزالدین است.

انتهای پیام/ف

مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در هرمزگان اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.