رئیس آتش‌نشانی سمنان از وقوع انفجار و آتش‌سوزی در خیابان امام سمنان خبر داد و گفت: در این حادثه مردی ۶۰ ساله دچار سوختگی شد که به مراکز درمانی انتقال یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید اسمعیل پور رئیس سازمان‌اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان ضمن بیان اینکه انفجار و آتش‌سوزی شامگاه شنبه در شهر سمنان به وقوع پیوست، ابراز داشت: در پی وقوع آتش‌سوزی در ساعت ۲۰:۲۸ دقیقه شامگاه شنبه به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی سمنان بلافاصله دو دستگاه خودرو و پنج آتش‌نشان از ایستگاه شماره دو برای امداد رسانی عازم محل شدند.

وی ضمن بیان اینکه این حادثه در خیابان امام سمنان اتفاق افتاد، اضافه کرد:  با حضور به موقع آتش‌نشانان در محل حادثه حریق مهار و تحت کنترل قرار گرفت و از سرایت به دیگر منازل جلوگیری شد.

رئیس آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت، ابراز داشت: در این آتش‌سوزی یک مرد حدودا ۶۰ ساله دچار سوختگی شد که به مراکز درمانی انتقال یافت.

اسمعیل پور بابیان اینکه علت اصلی وقوع این حادثه نیاز به کارشناسی دارد، اضافه کرد: هنوز نمی‌توان برآورد مشخصی از علت وقوع این حادثه ارائه کرد اما توجه شهروندان به رعایت نکات ایمنی می‌تواند از وقوع این حوادث تلخ پیشگیری کند.

انتهای پیام/گ

جزئیات آتش سوزی یک‌منزل مسکونی در سمنان

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.