فرحناک گفت:امروز شاهد حضور گروه‌های گوناگون تئاتر قم در پایتخت و نقاط دیگر کشور هستیم که با موفقیت هنر قم را به همه کشور معرفی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،علی فرحناک رئیس انجمن نمایش استان قم با اشاره به وضعیت تئاتر قم پس از پیروزی انقلاب اسلامی،گفت: تئاتر قم در طول ۴۰ سال گذشته از نظر کیفی و تعداد هنرمندانی که به عرصه تئاتر راه پیدا کردند و آموزش دیدند و تحصیلات دانشگاهی دارند به هیچ وجه با دوران پیش از پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست.

رئیس انجمن نمایش استان قم با اشاره به تعداد گروه‌های نمایشی ثبت شده در قم، بیان کرد: در حال حاضر ۹ گروه نمایشی ثبت شده در قم فعال هستند، اما تعداد گروه‌های نمایشی قم به این رقم محدود نمی‌شوند و گروه‌هایی هم هستند که به دلیل بسته بودن پنجره هنوز موفق به ثبت نشدند.

وی با بیان اینکه تئاتر قم پس از انقلاب به شکوفایی و رشد رسید،عنوان کرد: این رشد ایستایی نبوده و همچنان رو به جلو در حرکت است و امیدواریم با توجه به اینکه در دوره‌های گوناگون دچار نوسان شده در آینده به رشد کیفی مطلوبی برسد.

وی با تأکید بر اینکه هنرجویان تئاتر قم بسیار با استعداد و خلاق هستند،افزود: در حال حاضر بیش از ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم در گروه‌های تئاتری قم فعالیت دارند که استعداد‌های جوان و خلاق به صورت فراوان بین آنان دیده می‌شود.

رئیس انجمن نمایش استان قم تصریح کرد: استعداد‌های جوان در تئاتر قم توانستند با خلاقیت در جشنواره‌های گوناگون بدرخشند و در پایتخت همراه با هنرمندان ملی نقش ایفا کنند که همه این اتفاقات از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

فرحناک با اشاره به درخشش گروه‌های تئاتر قم در سطح ملی بیان کرد: امروز شاهد حضور گروه‌های گوناگون تئاتر قم در پایتخت و نقاط دیگر کشور هستیم که با موفقیت هنر قم را به همه کشور معرفی می‌کنند.

انتهای پیام/ح

رشد کمی و کیفی هنر‌های نمایشی قم پس از انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار