سفیر مسکو در لبنان گفت در نتیجه اقدامات آمریکا علیه تهران و حزب‎الله، احتمال وقوع درگیری جدید میان رژیم صهیونیستی و لبنان به وجود آمده است.

مقام روس: اقدامات آمریکا علیه ایران و حزب‌الله منطقه را بی‌ثبات‌تر می‌کندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، الکساندر زاسیپکین، سفیر روسیه در لبنان در گفتگو با این خبرگزاری گفت در نتیجه اقدامات آمریکا با هدف ایجاد اختلاف در منطقه و همچنین اقدامات واشنگتن علیه تهران و جنبش حزب‌الله لبنان، احتمال وقوع درگیری جدید میان اسرائیل و لبنان به وجود آمده است.

وی افزود: "در خصوص درگیری میان اسرائیل و لبنان، هیچ چیزی با قاطعیت قابل پیش بینی نیست، زیرا منطقه در شرایط بحرانی است. مردم خواستار رفع بحران‌های موجود، بازگشت زندگی آرام و افزایش همکاری‌ها هستند. تحریک درگیری جدید از سوی آمریکا که می‌تواند پای تعداد زیادی از کشور‌ها و همچنین نیرو‌های قومی و دینی را به میان بکشد، مغایر خواسته‌های مردم است."

زاسیپکین تاکید کرد: آمریکا به جای تلاش برای مقابله با تنش‌ها در منطقه به کمک روسیه و سایر کشورها، مبارزه‌ای را علیه ایران و حزب الله راه انداخته است که در نتیجه، اوضاع منطقه را بی ثبات‌تر می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار