مدیر کل تامین اجتماعی کرمانشاه از پوشش ۴۰ درصدی بیمه جمعیت استان کرمانشاه خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حمیدرضا قاسمی مدیر کل تامین اجتماعی کرمانشاه گفت : در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حدود ٤٠ در صد از جمعیت استان کرمانشاه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و از خدمات متعدد و متنوع سازمان برخوردار هستند؛ و این خدمات توسط ١٨ واحد شعبه و ٧ واحد کارگزاری و ٢ واحد اقماری به این عزیزان ارایه خواهد شد.

وی تعداد مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه را ٦٠ هزار نفر اعلام کرد که با احتساب افراد تبعی حدودا ١١١ هزار نفر به عنوان تحت پوشش و از خدمات سازمان در حوزه مستمری‌ها برخوردار هستن و در مجموع ماهانه تا آذر ماه ٩٧،١٠هزار میلیارد ریال به عنوان مستمری از سازمان تامین اجتماعی دریافت کرده اند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه اظهار داشت: اداره کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه خدمات خود را توسط ٦٠٠ نفر که ٤٨٠نفر همکار و حدودا ١٢٠ نفر در واحد‌های کارگزاری مشغول هستند به ارباب رجوع ارائه می‌کند.

وی میزان معوقات اداره کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه را بیش از ٢ هزار و ٢٠٠ میلیارد ریال عنوان و اظهار امیدواری کرد با وصول این معوقات بتوانیم میزان مطلوبیت خدمات خود را بیش از پیش به مخاطبان سازمان افزایش دهیم .

 

 

انتهای پیام/د

جمعیت کرمانشاه از خدمات متعدد و متنوع بیمه برخوردار هستند

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.