رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت:در سال‌های اخیر ۴۱۲ نفر مجوز استخدام به دانشگاه علوم پزشکی ایلام از سوی وزارت بهداشت اعطا شده بود که متاسفانه از این ظرفیت‌ها استفاده‌ای نشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،دکتر همتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد:در سال‌های اخیر ۴۱۲ نفر مجوز استخدام به دانشگاه علوم پزشکی ایلام از سوی وزارت بهداشت اعطا شده بود که متاسفانه از این ظرفیت‌ها استفاده‌ای نشد.

وی افزود:۲۵ درصد نیرو‌های دانشگاه طرحی می‌باشند که دانشگاه اعتبار زیادی برای این تعداد هزینه می‌کند. همچنین ۷۰۰ نفر نیز در چند سال اخیر از دانشگاه بازنشسته شده اند. کمبود نیروی انسانی از اصلی‌ترین مشکلات ما در حوزه بهداشت و درمان است و جایگزینی این رقم امری حتمی خواهد بود.

دکتر همتی بیان کرد:در طول یک سال گذشته توانسته ایم تعداد ۴۸ تخته‌ای سی سی یو، آی سی یو و ان آی سی یو به تخت‌های بیمارستانی استان اضافه نماییم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت:بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام به عنوان بزرگترین طرح درمانی در استان می‌باشد که پیشرفت فیزیکی آن از یک سال گذشته تاکنون از ۵۵ درصد به ۸۵ درصد رسانده‌ایم. همچنین تعداد ۶۳ پروژه بهداشتی درمانی در سطح استان در حال احداث و بهره‌برداری هستند.


 

انتهای پیام/ع

صحبت های رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص استخدام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.