رئیس اداره حفاظت محیط زیست مه ولات گفت:شکارچی سابقه دار مه ولاتی که در پوشش خانواده خود اقدام به شکار می‌کرد در یک عملیات دقیق در حین انجام شکار دستگیر شد.

دستگیری شکارچی سابقه دار در مه ولاتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حمید جوانبخت رئیس اداره حفاظت محیط زیست مه ولات با اعلام این خبر گفت: پرسنل یگان حفاظت محیط زیست با همکاری نیروی‌های پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان مه ولات، طی ۴۸ ساعت گذشته و در یک عملیات دقیق، موفق به محاصره و دستگیری شکارچی سابقه دار مه ولاتی حین انجام شکار شدند.

وی با اشاره به اینکه نامبرده در پوشش خانواده خود اقدام به شکار می‌کرد، دستگیر و به مقامات قضایی معرفی گردید، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو این فرد متخلف یک قبضه سلاح شکاری، لاشه یک قطعه باقرقره شکم سیاه و دو عدد فشنگ شکاری کشف و ضبط گردید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مه ولات با بیان اینکه طبق مصوبه شورای عالی محیط زیست این شکارچی بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست مبلغ یک میلیون ریال جریمه شد، گفت: با توجه به تکرار تخلفات مشابه این فرد در سال‌های اخیر علاوه بر جرایم کیفری در خصوص ضبط و مصادره سلاح شکاری به نفع دولت، از مقامات محترم قضایی درخواست گردید.

انتهای پیام// م. م
 

شکارچی سابقه دار در مه ولات دستگیر شد

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.