نیکو کواچ، سرمربی کروات بایرن مونیخ، پاسخ مصاحبه کارلوس کی روش در کسوت مربیگری تیم ملی کلمبیا را داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی کشورمان که به تازگی هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده گرفته است در مصاحبه خود به وضعیت خامس رودریگز ستاره تیم جدیدش و باشگاه بایرن مونیخ اشاره و بازی کردن ثابت وی در ترکیب بایرن مونیخ را موضوعی مهم قلمداد کرد و گفت که او باید برای بهتر جا افتادن در تیم ملی، در باشگاهش به طور ثابت بازی کند.

نیکو کواچ سرمربی کروات بایرن مونیخ نیز در پاسخ به این مصاحبه کی روش گفت: زمانی که شرایط خامس مناسب باشد،  بازی می کند. او در دیدار برابر هرتابرلین در ترکیب اصلی بایرن مونیخ قرار گرفت و نمایش فوق العاده ای هم ارائه داد، از نظر من این بهترین استدلال برای انتخاب خامس در ترکیب است و هر زمان اینطور آماده باشد در ترکیب قرار می گیرد.

البته طبق شنیده ها خامس رودریگز از شرایطش در بایرن راضی نیست و رابطه صمیمانه ای هم با کواچ ندارد و به دنبال ترک مونیخ در تابستان است. همین موضوع باعث شد تا کی روش از وضعیت ستاره و معروف ترین بازیکن تیمش ابراز نگرانی کند و این مصاحبه را انجام دهد.

کی روش در زمان حضورش روی نیمکت تیم ملی ایران، بارها با برانکو سرمربی کروات پرسپولیس دچار چالش و اختلاف سلیقه شده بود و باید دید در زمان حضورش در کلمبیا نیز با یک مربی کروات دیگر این بار بر سر خامس رودریگز دچار چالش های بیشتر می شود یا مصاحبه های این دو مربی درباره این بازیکن ادامه پیدا نمی کند.


بیشتر بخوانید:

دستمزد کارلوس کی‌روش در کلمبیا مشخص شد

شراکت کی روش در معتبرترین لیگ های فوتبال جهان

مراسم معارفه کی روش برگزار شد


انتهای پیام/

سرمربی بایرن مونیخ جواب مصاحبه کی روش را داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
سعید فروزان
۱۸:۰۴ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
هیچی ، حتما شروع به حاشیه سازی و دخالت در امور سیاسی و اقتصادی کلبمبیا هم خواهد کرد ،
در ضمن یک فرش فروشی هم می‌تواند در آنجا بزند با آنهمه کادو فرش که چپ و راست کادو میگرفت در ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
دمت گررررررررررررررررم.....کروات ها چشم دیدن کی روش را ندارند.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
با سلام کارلوس کیروش درباره بازیکن تیمش در کلمبیا اظهار نظر کرده چه ربطی به برانکو و فوتبال ایران و تیم ملی ایران داره بخدا این بحثی که ما داریم الان می کنیم مشخصه از روی خصومت شخصی با سرمربی سابق تیم ملی
Iran (Islamic Republic of)
Sarbaz iran
۱۵:۱۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
این بنده خدا که از ایران رفته
Iran (Islamic Republic of)
جهان
۰۹:۵۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
كيروش چندين هزار كيلو متر از برانكو دورتر شد ، باز هم بخاطر برانكو دست از سرش بر نميداريد. ،. نتايج اين حمايت هاي بسيار بي مورد از برانكو را خواهيد ديد ، و فوتبال ملي را نيز همينطور ، بهترين محك مربيان خود بازيكن ها هستند وايا دقت كرديد كه برانكو چگونه بازيكنان با استعداد را ميخواست نابود كند ،اما نقطه مقابلش كيروش جه ها كه نكرد ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
شما کمتر طرفداری الکی کنید. چشمانتان را باز و حقایق را ببینید. تیمی که اتوبوسی بازی کردن رو یاد گرفته شما بهش میگید پیشرفت؟ جالبه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
تنها دست اورد کی روش گل بخودی مراکش بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
عجب
آخرین اخبار