مسابقات اسکواش نشنال‌کلوز بانوان در اصفهان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سومین دوره مسابقات اسکواش نشنال‌کلوز بانوان که به مدت 2 روز در اصفهان برگزار شد با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

در این مسابقات که از روز گذشته در آکادمی اسکواش شهید نصر اصفهان آغاز شد، 24 اسکواش‌باز از سراسر کشور حضور داشتند.

در دیدار فینال این رقابت‌ها، فرشته اقتداری از جزیره کیش و غزال شرف‌پور از گلستان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت، فرشته اقتداری با پیروزی 3 بر صفر در این مسابقه عنوان قهرمانی سومین دوره مسابقات اسکواش نشنال‌کلوز بانوان را به خود اختصاص داد. ستایش پزشکی و آرزو سادات موسوی‌زاده نیز بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

اقتداری در محله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها ستایش پزشکی اسکواش‌باز استان مرکزی را شکست داده بود و شرف‌پور نیز از سد آرزو سادات موسوی‌زاده از تهران گذشت.

در این دوره از مسابقات اسکواش‌بازانی از استان‌های تهران، یزد، کیش، گلستان، مرکزی، آذربایجان شرقی، فارس و اصفهان حضور داشتند. در مجموع 6 میلیون تومان جایزه نقدی به برترین‌های این مسابقات اختصاص می‌یابد.

مسابقات اسکواش نشنال‌کلوز بانوان اصفهان دارای بالاترین امتیاز داخلی است که در 2  سال گذشته نیز شهر اصفهان میزبان این مسابقات در بخش بانوان بوده است. این مسابقات رقابتی داخلی با امتیاز جهانی است که در هر کشور در هر سال میلادی فقط یک‌ بار در بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

تمام بازیکنانی که عضو انجمن اسکواش‌بازان حرفه‌ای جهان (PSA) هستند، امتیاز حضور در این مسابقات را نیز خواهند گرفت و اسکواش‌بازانی که عضو این انجمن نباشند، فقط امتیاز کشوری مسابقه را به خود اختصاص خواهند داد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات اسکواش نشنال‌کلوز بانوان در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار