حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) سوگوار دخت گرامی پیامبر مکرم اسلام غرق در عزا و ماتم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی، در شب شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا سلام الله غرق عزا و ماتم است.

عزاداران و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با حضور در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در غم شهادت پاره تن پیامبر اسلام عزاداری و مرثیه سرایی می‌کنند.

زائران آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) هم با شرکت در آیین‌های عزاداری همگام با مجاوران حرم نورانی در غم ام ابیها به سوگ نشسته اند.

معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: امشب در شب شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها پس از نماز مغرب و عشا مراسم سخنرانی با حضور حجت الاسلام میرزا محمدی از شهر مقدس قم برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام احمد سلامی افزود: مراسم مداحی نیز در شبستان امام خمینی با مداحی محسن بنی فاطمی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: به‌مناسبت سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) ایستگاه صلواتی در حرم مطهر برپا می‌شود.

معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) تصریح کرد: آیین لاله گردانی خدام فردا شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا همراه با مداحی و مرثیه خوانی با حضور مشتاق و عزاداران حضرت فاطمه زهرا(س) در صحن و سرای حرم مطهر شاهچراغ(ع) انجام می شود.
انتهای پیام/م

عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در حرم مطهر شاهچراغ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار