امام جمعه قزوین گفت: فعالیت‌ها و دستاورد‌های عظیم نظام انقلاب اسلامی در عرصه‌های تکنولوژی دوست و دشمن را شگفت زده کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: نظام انقلاب اسلامی بدین حد توانمند است که توانسته فعالیت‌ها و دستاورد‌های عظیمی داشته باشد و در عرصه‌های تکنولوژی دوست و دشمن را شگفت زده کند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به نمونه‌هایی از دستاورد‌های انقلاب افزود: موشک نقطه زن از کرمانشاه به سمت سوریه شلیک شد و فرماندهان داعشی در اتاق جلساتشان مورد هدف قرار داده شدند این‌ها نشان می‌دهد «ما می‌توانیم» صاحب اقتدار و عزت باشیم.

وی عنوان کرد: تا به امروز ثابت کرده ایم شعار «ما می‌توانیم» در حوزه‌های مختلف محقق شده است بنابراین می‌توانیم به گونه‌ای عمل کنیم که ذائقه مردم در چهل سالگی انقلاب تلخ نشود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: جوانان و دانشمندان و مدیران شایسته به دور از نگاه‌های جناحی و سیاسی می‌توانند برای کشور تاثیرگذار باشند، اما برخی از مسئولان دچار بیماری حزبی و جناحی شده اند و نمی‌توانند خادم مردم باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: مسئولی که بیماری دنیاطلبی، اشرافی گری و ثروت اندوزی دارد وقت خدمت کردن و فکر کردن به مردم برای حل مشکلات آن‌ها را ندارد، اما ما می‌توانیم با استفاده از خادمان حقیقی مردم که دلسوز این کشور هستند مشکلات کشور را حل کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: مدیران شایسته و جوان و خدمتگزار باید جایگزین مدیران دنیاطلب و حزب گرا شوند چراکه این مدیران زراندوز، انرژی‌ها و ذخایر کشور را به هدر می‌دهند و کام مردم را تلخ می‌کنند.

وی اضافه کرد: هرجا از انقلاب و روح انقلابی فاصله گرفتیم دچار ضرر شدیم و در هر فضایی انقلابی عمل کردیم موفق و سعادتمند شدیم.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: در داستان برجام ما از مواضع انقلابی گری خود فاصله گرفتیم و وقتمان تلف شد و تحقیر شدیم و ضرر‌های کلان اقتصادی به کشورمان وارد شد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: امروز این برجام درحال زاد و ولد است تا مشکلات ما را افزایش دهد درصورتی که آمریکا و اروپا در استثمار، استعمارگری، ظلم و تجاوز تفاوتی باهم ندارند.

وی با بیان اینکه باید همه هوشیار باشند و انقلابی بودن ۲۲بهمن را فراموش نکنند، گفت: باید برای مایوس کردن دشمنان انقلاب برای همیشه یوم الله ۲۲بهمن به روز عقب نشینی دشمن تبدیل شود.

خطیب نماز جمعه قزوین گفت:: در آستانه هر ۲۲بهمن دشمن به دنبال ایجاد مشکل جدیدی برای کشور اقدام می‌کند تا مردم را از حضور در حماسه آفرینی این روز بزرگ مایوس کند، اما ما برای حل مشکلات و خوشحال کردن دوستان خود باید حضور حماسی در راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این انقلاب زهرایی وعده پیغمبر (ص) است، عنوان کرد: امروز رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همان فرزند حضرت فاطمه (س) است که مردم سوریه و عراق را نجات داد، به مردم یمن قوت بخشید، از مردم فلسطین و غزه حمایت کرد و زمینه صدور انقلاب و نشر معارف دین را فراهم آورد و این‌ها همه آثار با برکت وجود نازنین حضرت فاطمه (س) است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه به سالروز عملیات والفجر هشت اشاره کرد و یادآور شد: فراموش نمی‌کنیم حماسه آفرینی بزرگ رزمندگان اسلام را که ضربه مهلکی به رژیم منحوس بعثی عراق وارد کردند، در حالی که از سوی غرب حمایت و پشتیبانی می‌شد.

خطیب جمعه قزوین با یادآوری سالروز همبستگی همافران با امام خمینی (ره) اظهار کرد: چند روز پیش از انقلاب اسلامی، پرسنل نیروی هوایی با لباس و آداب نظامی در محضر امام راحل حضور یافتند و با حرکت اسلامی مردم ایران و رهبری نهضت اعلام همبستگی کردند.

وی گفت: می‌دانیم این حرکت ضربه سنگینی به رژیم در حال فروپاشی شاه وارد و آمریکا و هم‌پیمانان پشتیبان شاه را مأیوس کرد و این را به خوبی در آن روز تماشا کردیم و این حرکت بر شجاعت مردم انقلابی افزود.

نماینده، ولی فقیه در استان در ادامه به شهات حضرت فاطمه (س) گفت: جامعه دینی و انسان‌های متدین با اطاعت از خاندان عصمت و طهارت (ع) از پراکندگی و فرقه فرقه شدن نجات پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ک

خطبه‌های نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.