برابر ضوابط اعلامی بانک مرکزی، وام گیرندگان در صورت بازپرداخت یک جا و نقدیِ باقی مانده از اصل تسهیلات، مشمول بخشش سود و جریمه می‌شوند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از بانک عامل بخش مسکن، این بانک دولتی در اطلاعیه ای، امکان بخشودگی سود تسهیلات اعطایی ۱۰۰ میلیون تومانی و کمتر را که وام گیرنده قبل از سال ١٣٩٥ دریافت کرده است، اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در راستای اجرای ماده ٢ تبصره ٣٥ قانون اصلاح قانون بودجه سال ١٣٩٥، هموطنانی که قبل از پایان سال ١٣٩٥ از تسهیلات اعطایی یک میلیارد ریالی و کمتر از آن استفاده کرده و در بازپرداخت آن دچار مشکل شده اند، برابر ضوابط اعلامی بانک مرکزی جمهوری اسلامی در صورت بازپرداخت یک جا و نقدیِ باقی مانده از اصل تسهیلات، از بخشش سود و جریمه بهره مند می‌شوند.


بیشتر بخوانید: مانده کل تسهیلات اعطایی بانک‌ها به ۱،۱۸۳ هزار میلیارد تومان رسید


انتهای پیام/

وام گیرندگان یک میلیارد ریالی مسکن  مشمول بخشش سود و جریمه می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
اینهای نصف نیمه ریخیتن چکار کنندبانک به اندازه پولش یا بیشترقبلاگرفته هرچه هم مانده باسود جریمه اش الان میخواد طرف خوش حساب بوده هر چه میتوانسته داده طرفی میتوانسته بده نداده الان خوش حساب باید جریمه بده خواهشمندم این موضوع را ازمسئولش پیگیری فرمائید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
دروام اوراق بانک بعد از حدود چهاز سال به پولش میرسه ووام گیرنده تازه بعداز ان حدود 8سال سود به بانک پرداخت میکنه واگر در این فاصله دیر کرد داشته باشه مشمول جریمه میشه وهیچ تنفسی هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
با وام خونه خریدن خونه شون چندبرابر شده چزانبایدجریمه بدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
تو هم میخریدی
آخرین اخبار