شهردار بافق گفت: بهره برداری از دریاچه مصنوعی پارک آبشار بافق دهه مبارک فجر آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سیدعلی نوروز زاده، شهردار بافق با اشاره به اینکه بهره برداری از دریاچه مصنوعی پارک آبشار بافق دهه مبارک فجر آغاز می‌شود گفت: خاکبرداری و تسطیح، شفته ریزی کف، ساخت دیوار‌های سنگی، آرماتور بندی کامل بستر و دیواره، بتن ریزی، شیب بندی و ایجاد تاسیسات از مهمترین عملیات اجرایی این طرح است.

وی افزود: برای ساخت و تکمیل این دریاچه بیش از ۶.۵ میلیارد ریال از محل اعتبارت شهرداری هزینه شده است.

نوروز زاده با اشاره به اینکه در ساخت این دریاچه و فضاسازی اطراف و جزیره‌های مربوطه حداکثر سازگاری و انطباق با طبیعت انجام شده است خاطر نشان کرد: تکمیل مجموعه آبشار بافق برای بهره مندی شهروندان، تلطیف هوای تفرجگاه و کمک به رونق صنعت گردشگری نقش موثری دارد.

وی همچنین با بیان اینکه تاثیر فضای سبز در تامین آرامش، آسایش، امنیت روحی، ایجاد انگیزه و الهامات فکری و هنری موثر است گفت: توجه به مقوله نگهداری فضای سبز و بوستان ها، اهمیت و مشارکت شهروندان در حفظ اینگونه فضا‌ها را می‌طلبد.

شهردار بافق نزدیک شدن به روز‌های فصل بهار را یاد آور شد و افزود: اساساً در این فصل زمینه برای استفاده از محیط‌های فضای سبز و پارک‌ها در شهر بیش از پیش مهیا می‌شود بنا براین همکاری و مشارکت شهروندان در حفظ و حراست از امکانات و تجهیزات مجموعه پارک آبشار، بوستان و همچنین فضا‌های عمومی آن، بسیار لازم و ضروری است.

لازم به ذکر است؛ اکو پارک به پارک‌هایی گفته می‌شود که در طراحی و ساخت آن استانداری‌های ویژه‌ای برای شباهت و سازگاری و حداکثری با طبیعت رعایت شود.

انتهای پیام/ص

بهره برداری از دریاچه تفریحی تفرجگاه آبشار بافق

برچسب ها: محیط زیست ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.