کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود سامانه ناپایدار از امروز بر آسمان استان است که بر این اساس برای اکثر نقاط استان وزش باد نسبتاً شدید و برای مناطق غربی بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

رضا کریمیان کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان در گفت‌وگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود سامانه ناپایدار  از امروز  بر  آسمان استان است که بر این اساس برای اکثر نقاط استان وزش باد نسبتاً شدید و برای مناطق غربی بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

وی افزود: فعالیت این سامانه طی روزهای شنبه و یکشنبه بر استان ادامه خواهد داشت. بنابراین برای اکثر نقاط استان بارش برف و باران و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

کریمیان در خصوص وضعیت دمای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا سه تا شش درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی، منطقه فردوگاه با یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و چوپانان با دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.