حزب جدید منشعب شده از حزب اعتماد ملی، با محوریت رسول منتجب‌نیا قائم مقام سابق این حزب آغاز به کار کرد.

حزب جداشدگان از به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حزب جدید منشعب شده از حزب اعتماد ملی، با محوریت رسول منتجب‌نیا قائم مقام سابق این حزب امروز (جمعه ۱۹ بهمن) آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: منتجب‌نیا انشقاق در حزب متبوعش را کلید زد
اعتمادملی؛ کارزار یارکشی قائم مقام فعلی و جدید

در مراسم افتتاح حزب جدید که با حضور قریب صد نفر برگزار شد، سمیه طهماسبی رئیس سابق شاخه بانوان اعتماد ملی، رحمت‌الله بیگدلی، غلامعلی رجایی مشاور مرحوم هاشمی رفسنجانی و برخی دیگر از شخصیت‌های اصلاح‌طلب حضور داشتند.

پیش از این حجت‌الاسلام رحمت‌الله بیگدلی، عضو هیئت موسس حزب مشعب شده از اعتمادملی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران از برگزاری اولین جلسه این حزب خبر داده و اعلام کرده بود که درصدد گرفتن مجوز از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب و برگزاری کنگره هستند.

بیشتر بخوانید: «اعتمادی نو»؛ نام احتمالی حزب جدید منتجب‌نیا

 عضو هیئت موسس حزب اعتماد ملی از نهایی شدن دو اسم برای حزب مشعب شده از اعتماد ملی خبرداده بود که به نظر می‌رسد با توجه به اینکه پیش از این نام «اعتمادی نو» برای این حزب مطرح شده بود، اکنون  میان دو نام «اعتمادی نو» و «جمهوریت» میان اعضا بحث و بررسی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:  دبیرکلی منتجب‌نیا قطعی نیست/ اولین نشست حزب در ۱۹ بهمن ماه برگزار می‌شود

گفتنی است اختلافات برخی اعضای حزب اعتماد ملی در انتخاب قائم مقام جدید این حزب موجب شد تا ۱۱۰ نفر از اعضای این حزب به دلیل اختلاف بر سر قائم مقامی استعفا دهند که بر این اساس و مدتی است که منتجب نیا قائم مقام سابق و مستعفی حزب اعتماد ملی در تلاش تشکیل حزب جدیدی است که امروز اولین جلسه نشست خبری آن برگزار شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار