مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت:تاکسیران امین در اقدامی خداپسندانه پول را به صاحبش باز گرداند.

 اقدام تحسین بر انگیز راننده تاکسی کرمانشاهیسجاد سلیمانی مدیر  عامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه  در گفتگو با  خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، در اقدامی خداپسندانه، از سوی یکی از تاکسیرانان شرافتمند شهر کرمانشاه مبلغ  ۲۰۰ دلار  که در تاکسی وی  جا مانده بود با پیگیری‌های به عمل آمده به  صاحبش بازگردانده شد.
 
وی با تقدیر از کار ارزشمند این راننده زحمت کش گفت: این تاکسی در فرودگاه  فعالیت می کند پس از آنکه مسافر عراقی به مرز مهران میبرد متوجه جاماندن کیف وی در ماشین می شود.

 سجاد سلیمانی  گفت: راننده خیر به  نمایندگان مرز بازرگانی اطلاع می  دهد و پس از ساعت ها  پیگیری و تلاش  صاحب پول  را پیدا می کنند و بعد از  هماهنگی  با راننده  مبلغ 200 دلار به وی بازگردانده می شود.

وی گفت: رانندگان به عنوان امانتدار شهروندان هستند که با توجه به تعهد قلبی و نیت خیری که دارند در قبال  وسایل جا مانده  مسافران خود را مسئول می دانند.

 سلیمانی بیان کرد: نظیر این رانندگان نیک اندیش در جای جای این شهر کرمانشاه فعالیت می کنند و هر چند از گاهی با کار خیر خود نام نیک از خود به جای می گذارندو الگوی  سایرین می شوند.

انتهای پیام/ز

 

بازگرداندن امانت به مسافر عراقی 
 

برچسب ها: تاکسیرانی ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.