رئیس شورای اسلامی شهر اردکان گفت: موضوع خواهرخواندگی شهر اردکان با ایمولای ایتالیا در آستانه نهایی شدن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، در صد و هفتمین جلسه اعضای شورای اسلامی شهر اردکان میزبان نماینده وزارت امور خارجه در استان و همچنین معاون فرماندار و شهردار اردکان بودند و در این جلسه به آثار و مزیت‌های پیمان خواهر خواندگی شهر‌ها با یکدیگر اشاره شد.

رئیس شورای اسلامی شهر  ارکان با بیان اینکه اردکان پتانسیل بالایی در ایجاد فضای بین المللی دارد گفت: از طریق خواهرخواندگی و تعاملات فرهنگی می‌توانیم، داشته‌های فرهنگی، ارزشی، دینی و بومی اردکان را به دنیا نشان داده و آن‌ها را اشاعه دهیم.

وی در ادامه گفت: امیدواریم در آینده نزدیک پس از تائید موضوع خواهر خواندگی اردکان و ایمولای ایتالیا توسط وزارت کشور تفاهم نامه‌ای با این شهر، در خصوص موضوعات فرهنگی، اقتصادی و بازرگانی بین دو شهر در دستور کار قرار دهیم.

لازم به ذکر است؛ شهر ایمولای ایتالیا از نظر فرهنگی و اقتصادی خواستار ارتباط تجاری و بازرگانی با شهر اردکان بویژه در حوزه کاشی و سرامیک و همچنین محصولات کنجدی شده که با پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و نامه نگاری با فرمانداری این رخداد مهم انجام و در مراحل نهایی قرار دارد.

انتهای پیام/ص

خواهر خواندگی اردکان با ایمولای ایتالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار