براساس آخرین تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی جمعه با ورود سامانه بارشی از غرب، بارش در این مناطق آغاز می‌شود.

آغاز فعالیت سامانه بارشی در غرب کشور/آسمان تهران اوایل شب بارانی استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی جمعه با ورود سامانه بارشی از غرب، بارش در این مناطق آغاز می‌شود و در بعدازظهر به کل نوار غربی و دامنه‌های البرز غربی و غرب سواحل دریای خزر گسترش می‌یابد.

شنبه با تقویت این سامانه بارش به جنوب، مرکز، سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال شرق کشور گسترش می‌یابد. یکشنبه این سامانه در جنوب غرب، جنوب، شرق سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور فعال خواهد بود.


بیشتر بخوانید: وقوع گرد و غبار در شرق و جنوب شرق/ جوی آرام در اغلب مناطق کشور حاکم است


بعدازظهر یکشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از جنوب و جنوب غرب، بارش در این مناطق آغاز می‌شود. دوشنبه با تقویت این سامانه گستره فعالیت آن به کل کشور بجز شرق و شمال شرق می‌رسد. بارش در مناطق مرتفع و سردسیر بصورت برف است و در جنوب و جنوب غرب همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید خواهد بود.

آغاز فعالیت سامانه بارشی در غرب کشور/آسمان تهران اوایل شب بارانی استآغاز فعالیت سامانه بارشی در غرب کشور/آسمان تهران اوایل شب بارانی استآغاز فعالیت سامانه بارشی در غرب کشور/آسمان تهران اوایل شب بارانی است

آغاز فعالیت سامانه بارشی در غرب کشور/آسمان تهران اوایل شب بارانی است

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در ۱۹ بهمن ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار