رقابت‌های اسکی استعداد‌های برتر کشور برترین‌های خود را شناخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یزدان پناه رییس هیات اسکی استان فارس گفت: در روز دوم مسابقات رده سنی نونهالان بخش دختران آتنا کیاشمشکی و منور ساوجی از تهران اول و دوم شدند و زهرا سادات حسینی از خراسان رضوی سوم شد.

وی ادامه داد: در رده سنی نوجوانان آرتمیس حسینی مهرناز کیاشمشکی از تهران به مدال‌های طلا و نقره دست یافتند و نازنین مقدید از البرز سوم شد.

رییس هیات اسکی استان فارس افزود: در رده سنی نونهالان پسر آرش صالحی اسکی باز فارسی قهرمان شد، کیان ساوجی نیا از تهران بر سکوی نائب قهرمانی ایستاد و آرمان تیر از البرز در رده سوم قرار گرفت.

یزدان پناه اضافه کرد: حسام کلهر از البرز در رده سنی نوجوانان موفق به کسب مدال طلا شد و علی کلهر از البرز و سام رضایی از فارس به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.

در رده بندی مدالی اسکی آلپاین المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور، تهران با پنج طلا، هفت نقره و یک برنز قهرمان شد، البرز با دو طلا، یک نقره و چهار برنز در مکان دوم ایستاد و فارس با یک طلا و دو برنز و خراسان رضوی با یک برنز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

در مجموع اسکی آلپاین و اسنوبرد هم تهران با کسب ۸ طلا، ۸ نقره و چهار برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، البرز با بدست آوردن پنج طلا، هشت نقره و شش برنز دوم شد و اصفهان با ۲ طلا، ۳ برنز و فارس با یک طلا و ۲ برنز سوم و چهارم شدند.

پیست بین المللی پولاد کف سپیدان استان فارس میزبان مسابقات ورزشی استعداد‌های برتر پسر و دختر اسکی کشور بود.
انتهای پیام/م

تهران قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر اسکی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.