همزمان با ایام الله دهه فجر از دو ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در آبیک و محمدیه بهره برداری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در حاشیه افتتاح ساختمان پایگاه امداد ونجات جاده‌ای آبیک و محمدیه گفت: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای آبیک در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال ساخته شده است.

آصفی افزود: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای محمدیه هم در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۴۰۰ متر مربع با اعتبار ١١ میلیارد ریال احداث شده است.

وی ادامه داد: کلنگ احداث این پایگاه‌ها از سال ۹۵ با اعتبارات ریاست جمهوری به زمین زده شد و در ادامه با کمک اعتبارات ملی مرکز و استان تکمیل و در مدت ٢٠ ماه به پایان رسیده است.

آصفی گفت: نقاط حادثه خیز شناسایی و پایگاه‌ها در آن نقاط ایجاد شده است تا مدت زمان رسیدن گروه‌های امدادی به محل حادثه به حداقل برسد.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان قزوین دارای ١٦ پایگاه ثابت امداد و نجات است و با افتتاح این دو پایگاه که پیش از این در قالب کانکس فعالیت می‌کردند تمام پایگاه‌های امداد و نجات استان دارای ساختمان می‌شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان عنوان کرد: در این ایام در استان قزوین ساختمان پایگاه امداد و نجات دانسفهان نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

انتهای پیام/ک

بهره برداری از دو طرح در محمدیه و آبیک

برچسب ها: هلال احمر ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.