دادستان کل کشور به برنامه‌ریزی دشمن برای بهره‌گیری از فضای مجازی در راستای خدشه به نظام مقدس اسلامی اشاره کرد و گفت: مسئولان نظارت براین فضا را بیشتر کنند.

برنامه‌ریزی دشمن برای استفاده از فضای مجازی/ مسئولان نظارت کنندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری بعدازظهر پنجشنبه در مراسم یادواره سرداران، فرماندهان و ۴۲۶ شهید شهرستان آستانه اشرفیه که در گلزار شهدای این شهر برگزار شد، اظهارکرد: خون شهدا ضامن اقتدار و امنیت انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به توطئه دشمنان در طول ۴۰ سال گذشته علیه نظام مقدس اسلامی، افزود: تنها راه مقابله و مبارزه با استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت در برابر آن‌ها است.

مقاومت و ایستادگی مردم یکی از عوامل شکست دشمن

دادستان کل کشور با بیان اینکه یکی از مطالبات و خواسته‌های شهدا این بوده که این انقلاب که خون‌های زیادی برای آن تقدیم شده به دست بیگانگان نیافتد، گفت: برگزاری یادواره شهدا برای انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان حائز اهمیت است.

وی به اهداف خداوند از آفرینش انسان‌ها و هدایت آن‌ها برای رسیدن به سعادت در دنیا و آخرت اشاره کرد و گفت: خداوند برای رسیدن انسان به سعادت، پیامبرانی را برای هدایت آن‌ها فرستاده است تا مسیر درست را به انسان‌ها نشان دهند.

حجت الاسلام منتظری در ادامه با تاکید بر اینکه بعد از وفات پیامبر گرامی، اسلام با جریانات انحرافی درگیر شد، تصریح‌کرد: دشمنان تلاش کردند تا اسلام را به انحراف بکشانند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قرآن و آموزه‌های دینی، سیره و روش ائمه اطهار (ع) است، بیان کرد: قرآنی بودن مسیر انقلاب و امام خمینی (ره) یکی از دلایلی همراهی مردم با امام راحل برای به ثمر نشستن این انقلاب بود.

دادستان کل کشور با اشاره به مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران، اظهارکرد: امام خمینی (ره) به واسطه وجود همین مردم توانست این انقلاب را به ثمر رسانده و ملت را از یوغ طاغوت و استکبار جهانی نجات دهد.

نفوذ فرهنگی حربه جدید دشمن علیه نظام و انقلاب اسلامی

وی با بیان اینکه در طول ۴۰ سال گذشته این ملت و انقلاب در همه ایام شاهد توطئه، فشار و تحریم از سوی استکبار جهانی بوده است، ادامه داد: استکبار جهانی با پیروزی انقلاب اسلامی منافع خود در ایران را از دست داده و به همین واسطه با تشکیل یک اتاق فکر به دنبال نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رسیدن به منافع از دست رفته خود بود و در این راه از همه ابزار‌ها و ظرفیت‌ها نیز استفاده کرده و سرمایه‌گذاری‌های کلانی نیز انجام داده است.

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه یکی از دلایل شکست دشمنان در توطئه‌ها ۴۰ سال گذشته مقاومت و ایستادگی مردم بوده است، افزود: دشمن با شکست در این نقشه‌ها به کمک صدام و رژیم بعث جنگ هشت ساله‌ای علیه ملت و انقلاب اسلامی ایران به راه انداخت که در این جنگ نیز مردم با مقاومت و ایستادگی دشمن را نیز ناکام گذاشتند.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه دشمن با ناکامی در جنگ هشت ساله حربه خود علیه انقلاب اسلامی ایران را تغییر داده و به دنبال نفوذ فرهنگی در جامعه به ویژه در میان جوانان است، گفت: انحراف جوانان و دوری آن‌ها از آرمان‌های و ارزش‌های انقلاب اسلامی حربه امروز دشمن بوده که نیازمند توجه ویژه مسئولان امر به ویژه دستگاه‌های فرهنگی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فضای مجازی به فرصتی برای دشمن در راستای ضریه زدن به نظام مقدس اسلامی تبدیل شده است، بیان کرد: دشمن می‌داند دوری جوانان از دین و ارزش‌های اسلامی و انقلابی سبب ایجاد مشکل در نظام مقدس شده به همین منظور سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای این فضا انجام داده است.

وجود نگاه غرب گرایانه نمی‌تواند مشکلات اقتصادی را حل کند

دادستان کل کشور از مسئولان خواست تا توجه و نظارت بیشتری در حوزه فضای مجازی داشته باشند، اظهارکرد: دشمن با برنامه‌ریزی به دنبال القای ناکارآمدی نظام و انقلاب در این فضا است لذا مسئولان به جای درگیری و متهم کردن یکدیگر مدیریت بیشتری بر فضای مجازی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به فیلترینگ فضای مجازی، تاکیدکرد: فیلتر کردن فضای مجازی به معنای مخالفت با آن نیست بلکه برای جلوگیری از افزایش فساد در فضای مجازی باید نظارت‌ها افزایش یافته و پیام‌رسان‌های داخلی نیز تقویت شوند.

حجت الاسلام منتظری به وضعیت موجود جامعه به ویژه در حوزه اقتصادی اشاره و تأکید کرد: نمی‌توان با نگاه غرب گرایانه در جنگ اقتصادی پیروز شد و موفق عمل کرد متاسفانه برای تغییر وضعیت اقتصادی کشور تفکر جهادی وجود نداشته و مسئولان بیشتر به دنبال حل مشکلات با بهره‌گیری از تفکر غربی هستند.

وی همچنین در ادامه بر لزوم استفاده از ظرفیت، توانمندی، تخصص و تعهد جوانان ایرانی تاکید کرد و یادآور شد: ایران اسلامی جوانان متخصص و متعهد با ظرفیت بالا دارد که می‌توانند مشکلات موجود جامعه را حل کند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.