خواهر وبرادری که از طریق رمالی و فالگیری از شهروندانم مشهدی کلاهبرداری می کردند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ حسین بیات مختاری رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت:در پی اعلام شکایت شهروندی مبنی بر کلاهبرداری از او با ترفند رمالی و فالگیری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری تحقیقات خود را از خانمی که شاکی پرونده بود آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: شاکی پرونده در تحقیقات پرونده گفته متهمان با تبلیغ رمالی و دعانویسی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و ادعای حل مشکلات و گشایش در امور زندگی اعتمادش را جلب و سپس در چند مرحله مبالغی بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان به بهانه حل مشکلاتش گرفته اند، اما نه تنها هیچ نتیجه‌ای نگرفته بلکه دیگر زن و مردی که عامل رمالی بوده اند پاسخگویش نیز نبوده اند.

بیات مختاری افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با بررسی‌های علمی و اطلاعاتی خود دو متهم پرونده که خواهر و برادر هستند را شناسایی و محل‌های تردد آنان را مورد ردزنی قرار دادند.

وی گفت: پلیس پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی این دو متهم را در حوالی شهر جدید گلبهار دستگیر کرد.

سرهنگ بیات مختاری خاطر نشان کرد:از متهمان تعدادی کتاب و ابزار و ادوات رمالی و یک دستگاه خودروی ۲۰۷ توقیف شده است .

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی بااعلام اینکه تاکنون سه شهروند شکایات خودشان را از این خواهر و برادر رمال اعلام کرده اند گفت: در تحقیقات صورت گرفته متهمان پس از اعتراف به بزه انتسابی با پرونده به ارزش تقریبی دومیلیارد و یکصد میلیون ریال به دادسرای ناحیه چهارم مشهد اعزام و با قرار مناسب قضایی روانه زندان شدند.

انتهای پیام//ا.س

دستگیری خواهر وبرادر کلاهبردار در مشهد

برچسب ها: پلیس ، نیروی انتطامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.