کارشناس مهندسی رباتیک گفت: اولین کارگروه تخصصی رباتیک به میزبانی شهر تودشک برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سمانه مالکی کارشناس مهندسی رباتیک گفت: شهرهای شرق اصفهان (نائین، تودشک، کوهپایه، هرند) بستر مناسبی برای ارتقای نقش ربات ها در سیستم هوشمند مدیریت شهری هستند و به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، شهر تودشک در روزهای 17 و 18 بهمن ماه میزبان اولین کارگروه تخصصی رباتیک در شرق اصفهان است.

مسئول برگزاری نمایشگاه رباتیک افزود: باتوجه به اینکه روش ها و بسته های آموزشی ارائه شده مطابق شرکت مکانو آلمان وجز برترین شیوه های آموزشی در ایران است و از طرفی نتایج دانش آموزان شرق اصفهان در مسابقات آریاناکاپ 2017 و2018 اول و دوم کشوری بوده، بهترین بستر برای شهرهای شرق اصفهان مهیا است تا از خلاقیت و هوش بالای دانش آموزان شرق اصفهان در جهت ارتقای نقش ربات ها در سیستم هوشمند مدیریت شهری بهره مند شوند.

به گفته وی ، در حال حاضر کشورهای پیشرفته اروپایی و آسیایی از ربات ها در فروشگاه ها، هواپیماهای بدون سرنشین، هتل ها و حتی کشورکره جنوبی از شهر پارک (robot land) بهره برده است.

در اولین روز از برگزاری نمایشگاه رباتیک در شهر تودشک که با حضور شهردار و اعضای شورای شهرتودشک همراه بود، مسئولین و بازدید کنندگان از نزدیک شاهد نقش انکار ناپذیر ربات ها در عصر ارتباطات و فن آوری اطلاعات بودند. 

 

انتهای پیام/م 

 

برگزاری نمایشگاه رباتیک در شهر تودشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.