سرپرست فرمانداری مشهد گفت: دشمن تلاش می‌کند با ایجاد فاصله بین مردم ایران و حاکمیت به اهداف خود برسد.

تلاش دشمن بر ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حیدر خوش نیت سرپرست فرمانداری مشهد در دیدار با خبرنگاران کاروان رسانه‌ای انقلاب گفت: مردم باید بدانند مسئولان از آن‌ها جدا نبوده و از میان همین مردم هستند و خوشبختانه چرخ پست‌ها نیز به خوبی در کشور انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه شعار محوری دهه فجر امسال «افتخار به گذشته و امید به آینده» است، ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده طی سال‌های پس از انقلاب به مردم ضرورت پیدا می‌کند.

خوش نیت تصریح کرد: باید توجه شود کشور هشت سال از این چهل سال را درگیر جنگ و دو سال را نیز مشغول استقرار و قوام جمهوری اسلامی بوده است، با این حال با این شرایط توانسته ایم موفقیت‌های بسیاری کسب کنیم.

وی با بیان این که امروز نظام سلطه تمام ظرفیت خود را پای کار آورده تا بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد کند، گفت: در این شرایط وظیفه ما این است که در برابر شایعات و موج‌های منفی، شفاف سازی و اطلاع رسانی کنیم و در این راستا تحقق درست مطالبه گری از راه‌هایی نظیر استفاده از رسانه‌ها انجام می‌شود.

خوش نیت با اشاره به رشد ۵۲ درصدی جمعیت مشهد از سال ۱۳۵۵ تا کنون، افزود: یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت شهری ما در حاشیه مشهد زندگی می‌کنند که برای حل این مشکل اقدامات زیادی انجام شده است.

سرپرست فرمانداری مشهد گفت: در حوزه اشتغال روستایی نیز اقدامات مختلفی صورت گرفته است تا بتوانیم به فکر سفره مردم باشیم و صرفا به تقویت زیر ساخت‌ها نپردازیم تا از این طریق زمینه مهاجرت معکوس فراهم شود.
 
انتهای پیام// ه.ز
 

مردم بدانند مسئولان از آن‌ها جدا نیستند

برچسب ها: دهه فجر 97 ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.