شعبه جامعه یادگاران دفاع مقدس و ایثار گران در بوکان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امروز (پنج شنبه) همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر،در مراسمی با حضور حاج ماموستا عباس احمدی باغ، امام جمعه بوکان ، دفتر جامعه یادگاران دفاع مقدس و ایثار گران ، در این شهرستان افتتاح شد.

در این مراسم مسئول دفتر جامعه یادگاران دفاع مقدس و ایثارگران بوکان ،گفت : با همت تمام مسئولین شهرستان بوکان، این دفتر آغاز به کار کرده است و به یاری خداوند متعال و همکاری مسئولین ، درخدمت اعضای جامعه یادگاران دفاع مقدس و ایثارگران خواهد بود.

وی افزود : از این پس برای عضویت، تمدید و تمامی کارهای مربوطه، ایثارگران عزیز می توانند به شعبه شهر بوکان ، واقع در چهار راه استاد حقیقی مراجعه فرمایند.

شهرستان بوکان ۳۷۶ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی کرده است.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌ های مهاباد، میاندوآب ، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ ترین شهر‌ های ایران به شمار می‌ رود.

این شهرستان  دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ، ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌ باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین  شهر ستان پر جمعیت آذربایجان غربی است.

 

انتهای پیام/م

افتتاح دفتر جامعه یادگاران دفاع مقدس و ایثارگران در بوکان

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.