معاون توانبخشی جمعیت هلال احمر از برگزاری مانور بهداشت و درمان در ۴۰ نقطه کشور به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب خبر داد.

حسن صفاریه معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مانور‌های سلامت و ارائه خدمات پزشکی اظهار کرد: مانورهای سلامت و ارائه خدمات پزشکی در زمان‌ها و نقاط مختلف در کشور اجرا می‌شود و در حال حاضر نیز جمعیت هلال احمر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۴۰ نقطه‌ کشور خدمات پزشکی مورد نیاز شهروندان را ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه ارائه این خدمات رایگان است، افزود: تیم‌های بهداشت و درمان هلال احمر از زمان وقوع زلزله بم تاکنون، در حال خدمت رسانی به عموم مردم به ویژه افراد کم برخوردار هستند.


بیشتر بخوانید: اعزام بیش از ۴۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم کشور به مناسبت چهل سالگی انقلاب


معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: تیم‌های بهداشت قابلیت این را دارند تا به هنگام بروز حادثه در محل حضور پیدا کنند و به درمان بیماران بپردازند، اعتقاد ما این است که امداد و نجات و درمان یک زنجیره‌ به هم پیوسته هستند.

صفاریه تصریح کرد: خدمات درمانی که توسط نیرو‌های هلال احمر در مانور‌های بهداشت و درمان ارائه می‌شود، ترکیبی است از خدمات بهداشتی پایه و خدمات بهداشتی تخصصی که گرایش به سمت اعمال جراحی دارند.

وی افزود: در مانورهای بهداشت و درمان هر دو گروه حضور دارند و بیماران سرپایی و بیمارانی که احتیاج به جراحی دارند توسط نیروهای هلال احمر و افراد آموزش دیده درمان می‌شوند.

انتهای پیام/

برگزاری مانور بهداشت و درمان اضطراری در ۴۰ نقطه کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار