معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اداره کل میراث فرهنگی اردبیل در نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی حضور فعال دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم نهامین، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز با اعلام این خبر افزود: عملکرد ۴۰ ساله تمامی معاونت‌های اداره کل میراث فرهنگی در غرفه این اداره کل در معرض دید عموم قرار گرفته دارد.

وی بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و در این ۴۰ سال توجه ویژه‌ای به میراث تاریخی و فرهنگی کشور صورت گرفته است که به تبع آن میراث تاریخی و فرهنگی استان اردبیل نیز شناسایی و حاظت شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: حجم و کیفیت خدمات انجام گرفته در ۴۰ سال گذشته قابل مقایسه با عملکرد قبل از نمی‌باشد و لازم است برای آگاهی عموم مردم از خدمات صورت گرفته اطلاع رسانی‌های لازم انجام شود.

نهامین افزود: بازگویی اقدامات صورت گرفته در ۴۰ سال گذشته می‌تواند باعث روشنگری در زمینه خدمات انجام شده توسط انقلاب اسلامی برای مردم کشورمان خواهد بود.

انتهای پیام/ع

نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.