چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در آستانه مبارکه امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الله حیدری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان ورزش و جوانان با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در میان جامعه ورزش و نسل جوان استان، چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در آستانه مبارکه امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر برپا شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقاء سطح آگاهی و تقویت بنیه دینی و معنوی کارکنان، بهبود و ارتقای سلامت معنوی، تقویت اخلاق مداری و ترویج فرهنگ قرآنی در میان جامعه ورزش و نسل جوان عنوان کرد.

حجت الله حیدری جامعه هدف این دوره از مسابقات را ورزشکاران، جوانان گروه سنی ۱۵ تا ۲۹ سال و کارکنان اداره کل، هیات‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها و مجموعه‌های تابعه است، افزود: این مسابقات در ۵ رشته، قرائت تحقیق، حفظ یک جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ کل قرآن و فهم زبان قرآن در دو بخش جداگانه برادران و خواهران با حضور ۱۷۵ نفر برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مرحله شهرستانی چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ۲۷ دی به صوزت همزمان در ۲۰ شهرستانِ مازندران با حضور ۸۱۵ نفر برگزار شود و نفرات برگزیده به مرحله استانی راه یافتند.

همچنین نفرات برتر مرحله استانی که صرفاً منتخبا ن. مربوط به گروه ورزشکاران بالای ۱۵ سال، جوانان و کارکنان هستند به مسابقات ملی که در نیمه اول اسفند در تبریز برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/آ

 

برگزاری مسابقات قرآن کریم در بابلسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.