ورودی دوم ایستگاه مترو قائم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور امام به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی امام مديرعامل شركت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در حاشيه مراسم بهره برداری ورودی دوم ایستگاه مترو قائم كه با حضور مجريان و مديران برگزار شد، اظهار کرد: با گشایش ورودی دوم ايستگاه قائم، از اين پس مسافران و دانشجويان از خدمات بهتری در تردد و رفت و آمد برخوردار خواهند شد.

امام در ادامه با اشاره به ضرورت افزايش سهم حمل و نقل عمومی به ويژه مترو در سطح شهر تهران، بيان کرد: اصلی ترین چالش امروز پايتخت، حجم ترافيك و آلودگی هواست كه اميدواريم با گسترش و افزايش سهم حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری، شاهد مناسب سازی هوا و فضای شهر برای عموم مردم باشيم.

مدير عامل شركت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در ادامه از كارگران، مديران، مجريان، پيمانكاران و مشاوران طرح تقدير و تشكر كرد و گفت: اميدواريم مردم طی هفته ها و ماه های آتی شاهد افتتاح ديگر ايستگاه ها در خطوط متروی تهران باشند.

وی افتتاح ایستگاه‌های خطوط مختلف مترو در آینده نزدیک را عیدی مدیریت شهری به شهروندان دانست و گفت: امیدواریم مردم تهران بهره‌مندی بیشتر و بهتری از متروی تهران داشته باشند، چرا که تمامی اقدامات ما در شهرداری و متروی تهران در راستای رفاه شهروندان و بهره مندی شایسته‌تر آنان صورت می‌گیرد.

ایستگاه قائم یکی از ایستگاه‌های خط سه متروی تهران محسوب می‌شود که در منطقه یک و در شهرک قائم (شمال شرق تهران) واقع شده است.

گفتنی است این ایستگاه به شهرک‌های قائم، محلاتی، لاله و سوهانک و ازگل و همچنین خط ۹ بی آر تی دسترسی دارد.

انتهای پیام/

مدیر عامل مترو: اصلی ترین چالش امروز پايتخت، حجم ترافيك و آلودگی هواست 

برچسب ها: مترو ، شهرداری تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.