رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک سنگین رد برخی جاده‌های استان خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه از ساعت ۶ صبح امروز ورود انواع کشنده‌های سنگین به جاده هراز ممنوع شده است، گفت:هم اکنون آمد وش خودرو‌ها از تهران به شمال در جاده هراز محدوده چلاو به طول ۴۰۰ متر و ارتفاعات جاده لاسم به پلور ترافیک سنگین است.

وی افزود: رفت و آمد خودر‌ها هم اکنون در جاده سوادکوه محدوده تونل شیرگاه و جاده کرج – چالوس به صورت مقطعی پرحجم و وران گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه ساعت ۱۲ امروز جاده چالوس از مرزن آباد به تهران بسته می‌شود، گفت: ساعت ۱۵ امروز نیز جاده کرج - چالوس یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی افزود: هم اکنون اسمان استان صاف و آفتابی و سطح جاده خشک است.

وی به آغاز ناپایداری جوی از امشب در استان اشاره کرد و گفت: رانندگانی که قصد آمدوشد در جاده‌های مازندران دارند ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، به همراه داشته باشند.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ

جاده هراز ترافیک سنگین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.