نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از تجهیز ۴ روستا به سیستم جمع آوری فاضلاب در استان خبر داد.

تجهیز ۴ روستای همدان به سیستم جمع آوری فاضلاببه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امیر خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۴ روستای سولان، توئیجین، موئیجین و ورفجین شهر همدان از سیستم جمع آوری فاضلاب بهره مند می‌شوند.

وی اظهار داشت: با ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب محور امامزاده محسن (ع) بیش از ۸ هزار نفر از این امکانات بهره مند می‌شوند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این طرح شامل اجرای خط انتقال فاضلاب به کلکتور شهر مریانج است که اهالی این مناطق را نیز در بر می‌گیرد.

خجسته افزود: با پیگیری‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مشکلی در تامین قیر رایگان برای تعریض و بهسازی روستا‌ها وجود ندارد و در صورت ارائه درخواست از سوی شورا و دهیار، قیر مورد نیاز تامین می‌شود.

وی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی بیشتر ممنوعیت صادرات ۲ محصول سیب زمینی و سیر را اعلام کرده بود، اما هم اینک امکان صادرات محصول سیر به خارج از کشور فراهم شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تبریک دهه فجر بیان کرد: غرب و رژیم صهیونیستی توان مقابله با نیرو‌های انقلابی را ندارند و استکبار بار دیگر از قدرت و عظمت جمهوری اسلامی سیلی می‌خورد.

خجسته با بیان اینکه ایران با داشتن یک درصد جمعیت جهان، ۹ درصد منابع دنیا را دارد گفت: جمهوری اسلامی با دستاورد‌های روز افزون به قدرت منطقه‌ای تبدیل شده و تصمیم ساز منطقه است.

انتهای پیام/ب

۴ روستای همدان به سیستم جمع آوری فاضلاب مجهز می شوند

برچسب ها: دهه فجر ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.