باشگاه فرانسوی نانت طی بیانه‌ای از باشگاه کاردیف به سبب گم شدن "امیلیانو سالا" درخواست غرامت کرد.

باشگاه به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه گاردین، حدودا ۲ هفته پیش جت شخصی حامل امیلیانو سالا بازیکن آرژانتینی، خرید جدید تیم فوتبال کاردیف‌سیتی بر فراز کانال مانش از روی نقشه‌های ماهواره‌ای ناپدید شد و از آن تاریخ جستجو‌ها برای یافتن وی ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام لاشه هواپیمای موردنظر زیر آب یافت شد.

این بازیکن ۲۸ ساله که چند روز پیش از این حادثه در ازای ۱۵ میلیون پوند از نانت به این تیم انگلیسی پیوسته بود، در راه برگشت به کاردیف بود تا رسماً تمریناتش را با این تیم انگلیسی آغاز کند. حالا باشگاه فرانسوی از کاردیف به سبب گم شدن بازیکن آرژانتینی خود که با جت شخصی این باشگاه ناپدید شده، درخواست غرامت کرده است.

این باشگاه روز سه شنبه در بیانه خود از سران باشگاه کاردیف خواسته بود تا هرچه سریع‌تر قسط اول امیلیونا سالا را پرداخت کنند و در صورت سرپیچی مطمئنا از کاردیف شکایت خواهند کرد.

"سالا" پس از امضای قرارداد با این باشگاه انگلیسی در روز ۱۹ ژانویه و  ۲ روز پیش از سفر به کاردیف سیتی و ابراز نگرانی اش از هواپیمای فرسوده بیمه شده بود.

 باید دید اظهار نظرات این تیم انگلیسی در قبال گم شدن "سالا" و پرداخت غرامت به نانت فرانسه چه خواهد بود. زیرا ممکن است توافقات مالی این ۲ باشگاه تا حدی به اختلافات زیادی ختم شود.


بیشتر بخوانید:

حضور کارلوس کی روش در فرودگاه کلمبیا + عکس

دست و دل بازی روی چمن، خساست روی ماسه/ وقتی وزیر ورزش بر حسب شهرت پاداش می‌دهد!

بارسلونا ۱ - رئال مادرید ۱/ ال کلاسیکوی دور رفت جام حذفی برنده نداشت


انتهای پیام/

اختلاف نانت و کاردیف بالا گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار