دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: تمام رسانه‌ها و خبرنگاران طی ۴ دهه گذشته همواره همراه نظام اسلامی زمینه انعکاس شفاف اخبار و کارکرد‌ها را به خوبی فراهم کرده‌اند.

انعکاس شفاف رویداد‌ها توسط رسانه‌ها در ۴ دهه اخیربه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری دبیر جامعه روحانیت شیراز در نشست خبری، گفت: حقا توسعه رسانه‌ها و بسترسازی مناسب برای فعالیت‌های گسترده رسانه‌ای در ابعاد مختلف و متناسب با نیاز جامعه، از دستاورد‌های ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی است.

وی با قدردانی از رسانه‌ها تاکید کرد: تمام رسانه‌ها و خبرنگاران طی ۴ دهه گذشته همواره همراه نظام اسلامی زمینه انعکاس شفاف اخبار و کارکرد‌ها را به خوبی فراهم کرده‌اند.

طاهری با بیان اینکه علت محدثه انقلاب اسلامی ایران، مردم، رهبری توانمند و مدیریت روحانیت بوده است، گفت: حضور مردم، مدیریت و پشتیبانی روحانیت و راهبری رهبر معظم، از عناصر بقا و دوام انقلاب و نظام اسلامی است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز تصریح کرد: هر مجموعه‌ای که از روحانیت آگاه دور بوده و فاصله داشت، غالبا به انحراف کشیده شد.
طاهری تاکید کرد: اگر انقلاب اسلامی در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستاد، به دلیل حضور حضرت امام راحل و بعد از ایشان مقام معظم رهبری در راس این حرکت بزرگ بوده است.

او با بیان اینکه معمولا تمام انقلاب‌ها منجر به تلاطم می‌شود، گفت: انقلاب اسلامی با تمام انقلاب‌ها تفاوت داشت، زیرا یک خواسته ایدئولوژی جدید را در جامعه بسط داد، انقلاب اسلام حقیقی را به جامعه معرفی کرد و آن را بسط داد.

طاهری با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب، توطئه‌های مختلفی را طرح ریزی و اجرا کردند، گفت: اگر هر یک از این توطئه‌ها برای سایر کشور‌های مدعی قدرت واقع شده بود، شیرازه آن‌ها را بر هم می‌زد.

او گفت: جامعه روحانیت در استان فارس و شیراز نیز قبل از سال ۴۲ با حضور شخصیت‌های بزرگی تشکیل شد و بعد از سال ۴۲ همراهی منظمی با حضرت امام خمینی (ره) داشت.

طاهری با تصریح اینکه جامعه روحانیت همواره با مردم همراهی داشته و در خدمت مردم بوده و در دوران انقلاب نیز فعالیت‌ها را مدیریت کرده است، گفت: امروز هم جایگاه مردمی روحانیت را هیچ یک از گروه‌ها ندارند؛ روحانیت همچنان مامن مردم بوده و جامعه انتظار دارد که روحانیت در همه امور ورود کند.

او با تصریح اینکه جامعه روحانیت شیراز خود را موظف می‌داند که زیان مردم باشد، گفت: جامعه روحانیت با هیچ کس عقد اخوت ندارد، تنها خط قرمز ما رهبری است.

طاهری تاکید کرد که با برنامه ریزی جدید شاهد بسط و گسترش فعالیت جامعه روحانیت در سطح استان فارس خواهیم بود و گفت: جامعه روحانیت از ابتدا پشت سر حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده و در تمام فراز و نشیب‌ها ورود داشته است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت:این جامعه با هر کس که به دنبال خیانت به مردم و کشور باشد، بدون اغماض، برخورد و از هر مسئولی که در مسیر الهی، خط رهبری و در راه خدمت به مردم باشد، پشتیبانی خواهد کرد.

طاهری با تاکید براینکه این نظام اسلامی منبعث از دستورات پیامبر مکرم اسلام (ص) و اهل بیت (ع) بوده است، گفت: این انقلاب توسط مردم محروم و به رهبری روحانیت حادث شد و تا امروز مردم در همه صحنه‌ها حضوری موثر داشته و پشتیبان نظام و انقلابشان بوده اند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با تصریح اینکه هر لنگ و توقفی در کار بوده مربوط به مسئولان بوده نه مردم، خاطرنشان کرد: استان فارس همواره و در تمام حوزه‌ها در قله بوده است.

طاهری تصریح کرد: مسئولان باید خود را با مردم همراه کرده و سرعت حرکتشان را با مردم تنظیم کنند و گفت: مسئولان ارشد استان باید با مدیرانی که توان حرکت همراه مردم را ندارند، خداحافظی کنند.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار