رئیس سازمان نظام پرستاری ایران گفت: برای کنترل قند و فشار خون مردم ۱۰ ایستگاه سلامتی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن برپا می‌کنیم.

برپایی ۱۰ ایستگاه سلامتی در مسیر راهپیمایی مردم تهراناصغر دالوندی رئیس سازمان نظام پرستاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و از چند ماه پیش تا به امروز دشمنان نقشه‌های زیادی را برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان و به خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی کشیده‌اند.

وی ادامه داد: به دلیل چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از اهمیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است و مطمئنم که مردم حساسیت و شرایط فعلی کشور را از نظر مسائل سیاسی درک می‌کنند و با حضور با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌زنند.

رئیس سازمان نظام پرستاری ایران تاکید کرد: مردم با حضور با شکوه خود در ارهپیمایی امسال به هجمه‌های نادرست دشمنان پاسخ قاطع و کوبند‌ه‌ای می‌دهند و سازمان نظام پرستاری و پرستاران در سراسر کشور برای حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور اعلام آمادگی می‌کند.

دالوندی بیان کرد: در شهر تهران سازمان نظام پرستاری ۱۰ ایستگاه سلامتی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن برپا می‌کند که در آن کنترل قند و فشار خون راهپیمایان و مراجعان اندازه‌گیری می‌شود؛ در سایر شهر‌های هم هیئت مدیره‌های پرستاری اقدام به برپایی ایستگاه‌های صلواتی می‌کنند.

انتهای پیام/

فعالیت های ایستگاه های سلامتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار