سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: ماهانه ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان حقوق از سوی تامین اجتماعی پرداخت می‌شود که این کار بزرگ بدون کمک دولت مدال افتخار سازمان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد حسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور در مراسم افتتاح ساختمان جدید تامین اجتماعی و بیمه خدمات درمانی استان قزوین گفت: در حال حاضر ماهانه ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کنیم که ۳۵۰ میلیارد تومان برای بیمه بیکاری، بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای درمان و ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه جاری سازمان است و در مجموع بیش از ۷ هزار میلیارد تومان پرداختی سازمان بدون کمک دولت صورت می‌گیرد که کار ارزشمند و بزرگی است که با کمک کارفرمایان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی از هر دو نفر جمعیت کشور، یک نفر بیمه شده است، افزود: در حال حاضر ۳ میلیون نفر مستمری بگیر تحت پوشش هستند.

زدا اضافه کرد: مرگ و میر جمعیت از ۱۸ در هزار به ۸ در هزار کاهش یافته و میزان حقوق از ۶۳۰ تومان در قبل انقلاب به یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسیده است.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور تصریح کرد: تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز امری رضوری است، اما این تجهیزات و ساختار فیزیکی دریک سوی کار است و کرامت انسانی در سوی دیگر خدمت قرار دارد لذا باید احترام، کرامت و جایگاه کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان بخوبی حفظ شود.

وی اظهارداشت: باید کاری کنیم تا سازمان تامین اجتماعی به یک خانه امن برای افراد تحت پوشش تبدیل شود و در این سازمان با تکریم و احترام با همه مردم برخورد کنیم.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: استان قزوین از مراکز صنعتی کشور است و این که اعلام شد ضریب پشتیبانی استان ۳ و نیم درصد است یعنی بخشی از منابع مالی استان در حدود ۳۰ درصد از منابع دیگر و سایر استان‌ها تامین می‌شود که انتظار داریم با انسجام مدیریتی که در استان دیده می‌شود در یک اقدام مدیریتی این مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/ک

مراسم افتتاح ساختمان جدید تامین اجتماعی و بیمه خدمات درمانی استان قزوین

برچسب ها: بیمه ، دهه فجر97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار