رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در رودبار با بیان اینکه همه در قبال انقلاب مسئول هستیم، گفت: ما مسئولان وامدار و بدهکار مردم و انقلاب هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در نشست شورای اداری شهرستان رودبار با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامیگفت: همه ما بدهکار انقلاب هستیم حتی حضرت امام هم خود را بدهکار انقلاب می‌دانستند.

وی با انتقاد از بدقولی برخی مسئولان درباره موضوعات مختلف افزود: بالاترین تبلیغ نظام، عمل کردن مسئولان به قول‌هایشان است، زیرا ما مسئولان وامدار و بدهکار مردم و انقلاب هستیم.

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه همه در قبال انقلاب مسئول هستیم، اظهار داشت: همه باید برای پیشرفت بیشتر کشور همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهیم همانا که وحدت عامل توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی است.

فتاح حفظ همبستگی بین مردم را زمینه‌ساز ناامیدی و شکست نقشه‌های دشمن اعلام کرد و گفت: در شرایط سخت اقتصادی و تنگنا‌های معیشتی که امروز در جامعه با آن مواجه هستیم، آسیب‌های بیشتری متوجه محرومان و مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور می‌شود.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی باید با تمام توان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در کشور برای حل مشکلات نیازمندان استفاده کنیم تا فشار اقتصادی بیشتری به مددجویان و افراد تحت حمایت کمیته امداد وارد نشود.

انتهای پیام/ع

تاکید رئیس کمیته امداد کشور بر مسئولیت همگانی در قبال انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.