فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: دشمن به دنبال ایجاد نگرانی در کشور است، اما همکاران ما با هوشیاری کامل در صحنه حضور دارند.

تحرکات مذبوحانه دشمن تاثیری در شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن نداردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور در نشست خبری با خبرنگاران آذربایجان‌شرقی با تبریک ایام دهه فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران گفت: مردم ایران با چهل سال استقامت، ایستادگی کرده و امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا به عنوان یک کشور مقتدر و پیشرفته مطرح است.

وی افزود:نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی در اقصی نقاط کشور و تمام شهر‌هایی که جشن پیروزی انقلاب را برپا کرده است، حضور دارد.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به حضور موثر نیروی انتظامی در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه، گفت: همه افراد نیرو‌های انتظامی در سراسر کشور آمادگی برقراری نظم، امنیت و مراحل رسیدگی مرتبط به ترافیک در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را دارد.

وی افزود: آمادگی لازم برای راهپیمایی ۲۲ بهمن از روز‌های قبل آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود که مردم با شکوه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته حضور پیدا کنند  .

اشتری اضافه کرد: الحمدالله در مرز‌ها نیز امنیت باثباتی حاکم بوده و هیچ نگران امنیتی مشاهده نمی‌شود.

وی بیان کرد: البته دشمن همیشه تلاش می‌کند تا با تحرکات مذبوحانه نگرانی برای ما ایجاد کنند، ولی الحمدالله هیچ مشکل خاصی نیست و همکاران بنده با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی کامل در صحنه حضور داشته و هر حرکتی را که دشمن بخواهد انجام دهد، خنثی می‌شود.

فرمانده انتظامی کشور اضافه کرد: امید است بدون هیچ نگرانی، سال‌های آینده را نیز در آرامش طی کنیم.

وی افزود: استان آذربایجان‌شرقی یکی از استان‌های امن، باثبات و مدیریت شده است و با اقدامات خوبی که مسوولان استان داشتند از وضعیت آرام برخوردار است و امیدواریم این آرامش و امنیت هر روز ارتقا یابد.

اشتری متذکر شد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم است و در کنار مردم بوده و در صحنه‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌کند.

وی اضافه کرد: افتخار ما خدمتگذاری به مردم بوده و سرباز رهبر معظم انقلاب هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور ابراز کرد: استان آذربایجان‌شرقی جزو استان‌های خوب کشور است به طوری که اقدامات پیشگیرانه  خوبی انجام دادهشده است  .

وی ادامه داد: آذربایجان‌شرقی رتبه خوبی در کشف وقوع  جرائم دارد.

اشتری بیان کرد: یکی از وظایفی که  در کنار آموزش و فراهم کردن تجهیزات در مرزها  برعهده داریم رسیدگی  به معیشت مردم  است .

وی گفت : برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است تا بتوانیم در سال جدید با یک قوت بیشتر ادامه دهیم تا بلکه بخشی از نیاز‌های آنها را مرتفع سازیم.

انتهای پیام/ش

صحبت های فرمانده نیروی انتظامی کشور در آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.